نماینده کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین در استان‌؛
نماینده سومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین روابط عمومی در استان گفت: ایلام موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو، سومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۱۰۱۹۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۶ 28 December 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ علی عباس شیخ محمدی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: سومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران ۲۷ و ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۰ به صورت مجازی در اصفهان برگزار می شود.

وی افزود: محورهای ویژه این کنفرانس شامل نقش علوم ارتباطات در شکل گیری کشورهای وارث تمدن ایرانی و نقش علوم ارتباطات در احیای مکتب اصفهان می باشد.

وی خاطرنشان کرد: محورهای کنفرانس شامل جامعه شناسی ارتباطات، روانشناسی ارتباطات، فناوری های جدید ارتباطات، روابط عمومی تجاری، ادبیات و علوم ارتباطات، هنر و روابط عمومی، روابط عمومی سیاسی (دیپلماسی اجتماعی و فرهنگی)، مدیریت و روابط عمومی، ارتباطات مجازی، رسانه و روابط عمومی؛ شهر هوشمند، آسیب‌شناسی دیپ فیک و جعل عمیق، آسیب شناسی اینفودمی، علوم ارتباطات و مدیریت بحران و علوم ارتباطات و پیشگیری از کرونا برگزار می شود.

وی به امتیازات ویژه این کنفرانس اشاره و خاطرنشان کرد: دریافت گواهینامه پذیرش مقالات، دریافت گواهینامه آموزشی بین المللی، بهره مندی از سخنرانی اساتید برجسته، نمایه سازی مقالات در پایگاه های علمی، انتشار مقالات برگزیده و ارتقای رزومه علمی شرکت کنندگان از جمله امتیازات این کنفرانس است.

شیخ محمدی ادامه داد: همراه با برگزاری این کنفرانس، دومین جشنواره ملی ایده های خلاق روابط عمومی و نخستین جشنواره ملی خبر ایران با رویکرد پرونده های خبری نیز برگزار می شود.

وی درباره دومین جشنواره ملی ایده های خلاق روابط عمومی گفت: دومین جشنواره ملی ایده های خلاق روابط عمومی با اهداف ارائه تجربه های معنادار، خلاق، آموزشی، کاربردی و منحصر به فرد، کمک به تولید، تامین و ارائه محتوای با کیفیت بالا، به اشتراک گذاری و انتقال ایده ها و تجربیات ناب و متمایز، به دست آوردن دانش و راهکارهای عملی برای به حداکثر رساندن فعالیت های ارتباطی روابط عمومی ها برگزار می‌شود.

شیخ محمدی اظهارکرد: از دیگر اهداف این جشنواره می‌توان به ارائه جدیدترین دستاورد ها و آموزشهای شاغلان روابط عمومی، ارتقای سطح علمی نیروهای فعال حوزه علوم ارتباطات، روابط عمومی و روزنامه‌نگاری، ایجاد فرصت‌های ارائه و به کارگیری تجربه‌های موفق و متفاوت در سایر روابط عمومی ها، شبکه سازی مدیران، کارشناسان، متخصصان و دانشجویان روابط عمومی و حوزه‌های علوم ارتباطی و جامعه شناسی اشاره کرد.

نماینده کنفرانس در استان در خصوص نخستین جشنواره ملی خبر ایران عنوان‌کرد: نخستین جشنواره ملی خبر ایران با رویکرد پرونده های خبری به منظور ایجاد رقابت در راستای ارتقای سطح اثرگذاری و گسترش فرهنگ مطالبه گری در بیان مسائل و مشکلات روز آحاد جامعه از طریق رسانه های رسمی و تقویت ارزش و اهمیت جایگاه خبرنگاران حرفه‌ای در تحقق سوژه یابی و خلاقیت در شیوه انعکاس اخبار برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان‌کرد: این جشنواره در دو بخش شامل پرونده خبری و خبر خوب برگزار می‌شود.

وی درباره موضوعات این جشنواره اظهارداشت: پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، حقوق شهروندی، ایثار و شهادت، حجاب و عفاف، خانواده و سبک زندگی و مسئله جمعیت، انرژی، آب و محیط زیست، صنایع اقتصادی، کشاورزی، فرهنگی، هنری و آثار تاریخی و معماری چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق، حاشیه‌نشینی، اعتیاد، فساد اداری، بیکاری و فقر، مسائل جوانان، کرونا و مدافعان سلامت، دین و معنویت از جمله موضوعات قابل ارائه در این جشنواره است.

وی ادامه داد: آخرین مهلت ارسال آثار سی دی ماه سال جاری می باشد و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام به وب سایت www.nipr.daneshpajoohan.ir مراجعه نمایند.

وی از کلیه اصحاب خبر و رسانه استان دعوت کرد با حضور فعال در اولین جشنواره ملی خبرایران ، ضمن معرفی جایگاه درخشان اهل قلم در استان ایلام به ارتقا روابط عمومی ها در استان کمک کنند چرا که رسانه ی قوی و قلمی که در راستای رسالت خبر نگاری ، مطالبه گری و جهت دهی درست به افکار عمومی گام بر میدارد موجب بلوغ ، ارتقا و خدمت رسانی بهتر به جامعه و رشد حوزه ی روابط عمومی ها خواهد بود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار