مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از رونمایی تابلو سوزن دوزی هنرمند دلیجان با حضور استاندار مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۶۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹ 01 February 2022

 

به‌گزارش تابناک مرکزی، مصطفی مرزبان افزود: آئین رونمایی اثر نفیس گلدوزی تمثال حاج قاسم سلیمانی توسط هنرمند دلیجان به نام محمد علی سلطانی گرگری در مدت زمان ۵۳۰۰ ساعت کار سوزن دوزی شده است.
فرزاد مخلص الائمه استاندار استان مرکزی در بازدید از غرفه استان مرکزی در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری ضمن تقدیر و تشکر از اداره کل میراث، گردشگری و صنایع دستی استان و هنرمندان صنایع دستی و تاسیسات گردشگری و بخش خصوصی که مشارکت فعالی در معرفی جاذبه های طبیعی و تاریخی این خطه از کشور عزیزمان داشتند گفت: استان مرکزی زادگاه بزرگان علم و ادب و سیاست و مذهب است و یک چهارم شخصیت های ملی و فراملی در این استان متولد و زیسته اند.
مخلص الائمه با اشاره به برگزاری پانزدهمین نمایشگاه گردشگری افزود: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای معرفی پتانسیل های سرمایه گذاری استان مرکزی است که امیدواریم با جذب سرمایه گذاران علاقمند شاهد رونق و توسعه صنعت گردشگری در این استان باشیم.
او تاکید کرد: مجموعه استانداری و ادارات مرتبط با صنعت گردشگری از ورود و حضور سرمایه گذاران استقبال خواهند کرد و تسهیلات مناسبی را برای آنها فراهم خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار