انتصابات اتوبوسی شهرداری یاسوج بالاخره صدای کارمندان این شهرداری را درآورد و تعدادی از آن ها با ارسال نامه ای خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، خواستار توجه و کمک مقام ارشد استان نسبت به مطالبه خود شدند .
کد خبر: ۱۰۲۸۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲ 13 February 2022

در خبری آمده بود که قرار است شهرداری یاسوج دست به تغییرات گسترده ای زده و حدود 18 جابه جایی در مناصب مهم این شهرداری انجام دهد "تغییرات گسترده در سطوح مدیریتی شهرداری یاسوج " زمزمه این تغییرات اکنون با واکنش هایی در مجموعه شهرداری مواجه شده است !
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، انتصابات اتوبوسی شهرداری یاسوج بالاخره صدای کارمندان این شهرداری را درآورد و تعدادی از آن ها با ارسال نامه ای خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، خواستار توجه مقام ارشد استان نسبت به مطالبه خود شدند .
در این نامه اعتراضی چند ایراد مهم نسبت به تغییرات در شهرداری وارد شده که به گفته امضاکنندگان آن تجدیدنظر در اجرای این تصمیم کمک به بهبود وضعیت شهرداری است همانگونه که اصرار بر اجرای تصمیم را موجب ضرر و زیان به شهرداری می دانند.
از مهمترین بندهای نامه اعتراضی کارمندان امضا کننده به موضوع خارج از مجموعه شهرداری بودن افراد انتخاب شده برای معاونت ها و مناصب عنوان شده است که عدم آشنایی و تخصص این افراد در انجام امور شهرداری و بی احترامی به پرسنل شهرداری در کنار افزودن هزینه اضافی بر شهرداری در حالی که این دستگاه مدیریت شهری خود از کمبود منابع رنج می برد را نتیجه این انتصابات می دانند .
این معترضان به سخنان رئیس شورای شهر در خصوص وضعیت نابسامان مالی شهرداری که ان را در آستانه سقوط عنوان کرده است استناد کرده و این سوال را مطرح می کنند که آیا افزودن این افراد بر مجموعه شهرداری بار مالی جدید ایجاد نمی کند ؟!
معترضان در پایان نامه خود خواستار ایجاد ترتیباتی برای تجدیدنظر اعضای شورا در انتصاب مدیران خارج از مجموعه شهرداری و استفاده از پرسنل شهرداری برای انتصاب در معاونت های این مجموعه شده اند .
نامه ارسالی معترضین به استانداری در ادامه منتشر می شود.
اولین اعتراض به تغییرات اتوبوسی شهرداری / درخواست از استاندار برای کمک !
اولین اعتراض به تغییرات اتوبوسی شهرداری / درخواست از استاندار برای کمک !
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار