استاندار مرکزی گفت: ترمیم اعتماد عمومی بزرگترین پروژه عمومی دولت سیزدهم است و از هر ابزاری برای تحقق این مهم استفاده می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۶۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰ 25 May 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه در آیین معارفه رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مرکزی افزود: رهبر معظم انقلاب در نخستین دیدار با دولت سیزدهم در شهریورماه پارسال فرمودند، اعتماد عمومی به نظام آسیب دیده و نیاز به ترمیم دارد.
وی یادآورشد: متاسفانه مردم اعتماد و امیدشان دچار مسایلی شده که دلایلی دارد و یکی از دلایل آن این است که سطح توقعات و انتظارات با برنامه‌ها فاصله دارد.
استاندار مرکزی ادامه داد: ناامیدی بزرگترین سم سر راه پیشرفت یک کشور است و هر جامعه‌ای را می‌تواند نابود کند.
مخلص‌الائمه اظهار داشت: نا امیدی حرام شرعی و ملی است و می تواند آسیب جدی به جامعه وارد کند و دولت مردمی ترمیم این بخش آسیب دیده را در دستور کار جدی دارد و به طور حتم دستگاه قضایی در این راستا نقش موثری دارد.
وی گفت: جایگاه سازمان قضایی نیروهای مسلح در بین دستگاه‌ها و واحدهای تابعه قوه قضاییه بسیار مهم، ارزشمند و ویژه است.
استاندار مرکزی افزود: این سازمان یکی از بخش‌های مهم نظارتی و رسیدگی به جرایم خاص نیروهای نظامی و انتظامی را برعهده دارد و جایگاه آن ویژه است.
مخلص‌الائمه گفت: وظیفه خود می دانیم در کنار بقیه اجزای اداری استان مرکزی در خدمت دستگاه قضایی و به صورت ویژه در خدمت سازمان قضایی نیروهای مسلح باشم‌.
وی اظهار داشت: سازمان قضایی نیروهای مسلح، نیروی همدل، انقلابی و همراه در تمام سطوح سازمانی است و جزو مجموعه‌های کم حاشیه در کشور است.
استاندار مرکزی گفت: حجت‌الاسلام عبداللهی رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح، از نیروهای زحمتکشی بودند که در چند جریان از جمله ریاست کل دادگستری و رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و امام جمعه موقت، خدمات شایسته‌ای را به استان مرکزی ارائه کرده‌اند.
مخلص الائمه اظهارداشت: انتظار است رئیس جدید این سازمان نیز خدمات شایسته‌ای در استان امامین انقلاب داشته باشد.
وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند، شاکله علمی حضرت امام(ره) در حوزه علیمه اراک شکل گرفت و اجداد مطهر رهبر معظم انقلاب نیز منصوب به این استان هستند و به همین دلیل استان مرکزی استان امامین انقلاب است.
استاندار مرکزی ادامه داد: این استان به لحاظ ظرفیت‌های ویژه اقتصادی، صنعتی، اجتماعی و نخبگان بسیار اهمیت دارد و حدود ۲۵ درصد مشاهیر و نخبگان کشور متعلق به استان مرکزی است.
وی تاکید کرد: استان مرکزی پر ظرفیت است اما مانند بسیاری از استان‌های دیگر کشور دارای مسایل و مشکلاتی در حوزه‌های اجتماعی، امنیتی، سیاسی و اقتصادی است، اما حجم این مشکلات به مراتب کمتر از ظرفیت‌های آن است.
استاندار مرکزی افزود: با همدلی خوبی که بین همه ارکان استان وجود دارد می‌توان چند گام موثر در اجرای برنامه‌های تحولی دولت و قوه قضاییه برداشت.
مخلص‌الائمه عنوان کرد: مشابه سند تحولی قوه قضاییه، سند تحول دولت هم ابلاغ شده و انتظار است دستگاه قضایی مانند سابق در برش‌های استانی این سند همراهی داشته باشند تا در قبال مردم که مطالبات به حق فراوانی دارند، وظایف به خوبی انجام شود.
وی گفت: سند تحول دولت و قوه قضاییه مهمترین برنامه قابل اجرایی، در اختیار و قابل لمس است که ذیل همه اسناد راهبردی و بالادستی است و برش‌های استانی آن باید به خوبی انجام شود.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی هم گفت: حماسه سوم خرداد مصداق بارز غیرت دینی و انقلابی ملت ایران و رزمندگان اسلام است و غیرت دینی در طول انقلاب اسلامی به عنوان موتور محرکه انقلاب بوده و به عامل نجات کشور در بحران ها عمل کرده است.
سردار محسن کریمی افزود: عملیات غرور آفرین بیت المقدس یک عمل صالح بود که توسط امام راحل رهبری و توسط ملت ایران و رزمندگان اسلام ظهور پیدا کرد و در نهایت تلاش ها منجر به آزادی خرمشهر شد.
وی بیان کرد: مهمترین مطالبه رهبر معظم انقلاب در چند سال اخیر، جهاد تبیین است و باید تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی و حماسه های هویت ساز را آنگونه که هست روایت شود تا دشمنان آنگونه که می خواهند روایت نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار