شهردار یاسوج؛
شهردار یاسوج: اولویت ما برای آسفالت معابر با خیابان ها و محلاتی است که معاونت شهرسازی برای صدور پروانه آنها اقدام کرده باشد.
کد خبر: ۱۰۵۵۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸ 11 July 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، شهردار یاسوج با ابراز نگرانی از وجود تعداد زیادی ساختمان های بدون پروانه و طرح تفکیک در شهر یاسوج گفت: دستگاه های خدمات رسان نباید به این ساختمان ها خدمات دهند.

 

نستهن مقدم افزود: به دلیل بی توجهی به ضوابط شهرسازی و طرح تفصیلی توسط سازندگان باعث شده تاکنون در بسیاری از محلات با مشکل کمبود سرانه های آموزشی، درمانی و فضای سبز مواجه باشیم و این خطر بزرگی است که دستگاه های خدمات رسان نیز در آن سهیم هستند.

وی با بیان اینکه توجه نکردن به طرح های جامع و تفصیلی، ارائه نکردن طرح تفکیک توسط مالکان و همچنین دریافت نکردن پروانه باعث بروز مشکلات زیادی برای شهر و سایر شهروندان خواهد شد ادامه داد: مشکلات در مواقع بحران خود را نشان می دهد و برای رهایی از این وضع نیازمند فرهنگسازی و مشارکت همگانی هستیم.

مقدم افزود: دستگاه های خدمات رسان آب، برق و گاز طبق قانون نباید بدون استعلام از شهرداری انشعاب واگذار کنند اما متاسفانه شاهد هستیم ساخت و سازهای بدون پروانه از خدمات بهره مند هستند.

شهردار یاسوج ادامه داد: آن دسته از شهروندان که در ساختمان های بدون پروانه هستند، درخواست آسفالت و جدول گذاری و خدمات دارند بدون اینکه عوارضی پرداخت کرده باشند.

مقدم تاکید کرد: اولویت ما در شهرداری یاسوج برای آسفالت معابر با خیابان ها و محلاتی است که معاونت شهرسازی برای صدور پروانه آنها اقدام کرده باشد.

وی از شهروندانی که پروانه ساختمانی ندارند خواست برای دریافت پروانه اقدام کنند تا امکان خدمات رسانی برای شهرداری نیز فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار