شهردار همدان در بازدید از پروژه تقاطع غیر همسطح غدیر:
شهردار همدان در بازدید از پروژه تقاطع غیر همسطح غدیر گفت: پای کار تکمیل پروژه های نیمه کاره هستیم
کد خبر: ۱۰۵۶۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹ 16 July 2022

شهردار همدان در بازدید از پروژه تقاطع غیر همسطح غدیر گفت: پای کار تکمیل پروژه های نیمه کاره هستیم


به گزارش تابناک همدان، سید مسعود حسینی شهردار همدان به همراه تعدادی از مدیران شهرداری از پروژه تقاطع غیر همسطح غدیر بازدید و بر تسریع در تکمیل این پروژه تا اربعین تاکید کرد.

وی ضمن بازدید از روند پیشرفت تقاطع غیر همسطح غدیر و صدور دستورات لازم به مدیران حاضر در پروژه جهت هماهنگی و پیگیری برای تکمیل این تقاطع گفت: این پروژه در مراحل پایانی خود قرار دارد و مدیران شهرداری باید تمام تلاش خود را برای اتمام این پروژه جهت بهره برداری شهروندان بکار بگیرند.


حسینی با اشاره به بتن ریزی ۲۳۰۰ متر مکعبی تقاطع غیر همسطح غدیر در عرض شش ماه اظهار داشت: در حال حاضر پروژه در مراحل حساس خود قرار دارد و باید مدیران مالی با تامین منابع مالی مناسب تحت مدیریت معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل نسبت به پیشرفت پروژه همکاری و پیگیری های لازم را صورت دهند.


این مقام مسئول با بیان اینکه پروژه نیازمند شارژ مالی است افزود: باید پروژه بر اساس صورت وضعیت پیش برود و پیمانکار و مجموعه مدیریت شهری به جد پیگیر تکمیل این پروژه باشند.


شهردار همدان ضمن تاکید بر حضور فعال و کار سه شیفته در تکمیل رمپ پروژه تقاطع غیر همسطح غدیر افزود: تلاش داریم به تعهدات خود در قبال تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمل کنیم و امیدواریم این پروژه تا ورود زائرین اربعین تکمیل شود.


یاد آور می شود به منظور تسهیل در اجرای پروژه و عبور و مرور وسایط نقلیه راه جدید و کنار گذر از سمت بلوار شهید همدانی به سمت راست(کرمانشاه ؛سنندج و کربلا)مقابل دانشگاه پیام نور با هماهنگی پلیس راهور باز گشایی و زیر بار ترافیکی رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار