کد خبر: ۱۰۶۴۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵ 28 August 2022

درب ورودی ضد سرقت یکی از ابزارهای مورد استفاده برای ایجاد امنیت در ساختمان ها می باشد. این دربها دارای مدل های مختلف و البته کاربردهای متفاوت می باشند. درب ضد سرقت ارزان و اصل از جمله محصولات در دسته درب های ورودی است و درب های ضد سرقت فلزی جزء محصولات پر مخاطب در میان این محصولات ارزان و باکیفیت هستند.

راهنمای خرید درب ضد سرقت ارزان

تفاوت درب ضد سرقت ارزان با محصولات لاکچری

در ساخت و تولید درب های ضد سرقت باید استانداردهایی رعایت شود تا این درب ها از امنیت کافی برخوردار شوند. اگر درب دارای استانداردهای لازم نباشد تنها نام درب ضد سرقت را با خود به یدک می کشد و ظاهری شبیه این درب ها دارد. درب های فیک و قلابی هیچ امنیتی را برای شما رقم نخواهند زد.

درب ضد سرقت ارزان قیمت و درب لوکس از لحاظ استراکچر و ساختار داخلی مشابه یکدیگر هستند و هر دو امنیت خوبی را برای منزل شما فراهم خواهند نمود. اما تفاوت آن ها که موجب اختلاف قیمت این محصولات نیز می شود در ظاهر و نمای این درب ها می باشد. درب های ارزان دارای ظاهری ساده هستند و برای تولید آن ها معمولا از روکش های فلزی استفاده می شود. اما در درب های لوکس و گران قیمت، از روکش های چوبی و یراق آلات مدرن استفاده می شود. استفاده از روکش شیک و گران، یراق آلات لوکس، تاج و روکوب منجر به افزایش قیمت درب ضد سرقت و البته ایجاد ظاهری بسیار زیبا در این درب ها می شود. پس به این نکته پی بردیم که عامل اصلی در اختلاف قیمت درب های ارزان و گران اصل و باکیفیت، ظاهر این محصولات می باشد. البته در برخی از درب های لوکس از قفل های دیجیتال استفاده می شود. نصب این قفل ها بر روی درب ضد سرقت لوکس منجر به افزایش قیمت درب، ایجاد ظاهری زیبا و افزایش امنیت خواهد شد.

درب ضد سرقت فلزی

درب ضد سرقت فلزی از  مدل های درب ورودی ساختمان می باشد. برای تولید این درب ها از روکش های فلزی استفاده می شود. روکش درب جزء عامل تاثیرگذار بر روی ظاهر درب می باشد. درب های فلزی دارای ظاهری ساده و شیک هستند و قابل استفاده و نصب در مناطق با آب و هوای مختلف. از درب های فلزی می توان به عنوان درب ضد سرقت ویلایی، درب واحد آپارتمان و درب لابی استفاده نمود. این درب ها دارای کیفیت بسیار مناسبی هستند. البته برخی از مدل های درب ضد سرقت فلزی در بازار موجود می باشد که محصولات چینی بوده و بسیار بی کیفیت هستند. در هنگام خرید درب ضد سرقت فلزی توجه نمایید از محصولات اصل بازار که تولید کشور ایران و یا ترکیه می باشد، خریداری نمایید.

مشخصات درب ضد سرقت ارزان

همان طور که اشاره شد استراکچر داخلی درب های ارزان قیمت کاملا مشابه درب های لوکس می باشد و فقط از لحاظ ظاهری بایکدیگر تفاوت دارند.

از  مشخصات درب های اصلا و امن می توان به این موارد اشاره نمود:

  • در تولید استراکچر داخلی درب باید از شبکه های آهنی و فولادی استفاده شود. این امر منجر به افزایش امنیت درب و جلوگیری از برش و خرابکاری در درب می شود.

  • درب های اصل دارای عایق صوتی و حرارتی هستند. برای تولید این درب ها معمولا از فوم به عنوان عایق صوتی استفاده می شود. البته این دربها دارای میزان کمی عایق هستند برای داشتن میزان عایق بالا باید درب را به صورت سفارشی خریداری نمایید.

  • قفل ضد سرقت  عامل در ایجاد امنیت در این درب ها می باشد. در هنگام خرید درب ضد سرقت توجه نمایید که یک قفل باکیفیت و مقاوم بر روی درب نصب شده باشد.

  • به ضخامت لولا و چارچوب درب توجه نمایید تا از محصولات مقاوم استفاده شود.

  • وزن درب یک عامل مهم در تشخیص درب امن است. درب با وزن کمتر از 60 کیلوگرم نمیتواند یک درب اصل باشد.

راهنمای خرید درب ضد سرقت ارزان

قیمت درب ضد سرقت ارزان در سال 1401 چقدر است؟

قیمت درب یکی از  فاکتورهایی است که خریداران به آن توجه می کنند. قیمت هر محصول بر حسب مشخصات منحصر به فرد آن محاسبه و اعلام می شود. در بازار ایران درب های ارزان ورودی و ضد سرقت دارای قیمت حدودی 4,000,000 تومان می باشد. هر چه در ساخت درب از روکش با طراحی شیک استفاده شود و یراق آلات لوکس بر روی آن نصب شود، قیمت درب هم بیشتر می شود.

شما می توانید قیمت درب ضد سرقت ارزان را از فروشگاه سنا درب امن استعلام بگیرید. در این مجموعه محصولات باکیفیت بالا و  قیمت بسیار مناسب عرضه می شود. 09125610959

مرکز فروش و بورس درب ضد سرقت در تهران کجاست؟

به طور کلی افراد برای خرید محصول مورد نظر خود ترجیح می دهند به بورس آن کالا مراجعه نمایند. در بورس درب ضد سرقت نیز شما می توانید مدل های مختلف درب های ورودی ضد سرقت را مشاهده و حتی محصول مورد نظر را با قیمت ارزان خریداری نمایید. اما مشکل اینجاست که در تهران و یا سایر شهرهای ایران مکانی بنام بورس درب ضد سرقت وجود ندارد و اگر قصد خرید حضوری دارید باید به فروشگاه های سطح شهر مراجعه نمایید. نکته مهم بعدی این است که شاید این فروشگاه ها یک مرکز معتبر نباشند و محصولات موجود در این فروشگاه ها اصل نبوده و شما با پرداخت هزینه بابت خرید درب اصل، صاحب یک درب قلابی شوید!

یکی از روش ها برای خرید درب ضد سرقت، مراجعه به فروشگاه های اینترنتی درب ضد سرقت می باشد. تولیدکنندگان و عرضه کنندگان معتبر درب ضد سرقت اقدام به تاسیس فروشگاه های اینترنتی نموده اند تا مشتریان با خیال راحت بتوانند محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند. مزیت خرید از این فروشگاه ها این است که شما می توانید از تعداد زیادی محصول که در بازار موجود است بدون صرف هزینه و وقت بازدید نمایید، محصولات را با یکدیگر مقایسه و محصول متناسب با نیاز و بودجه خود را انتخاب و خریداری نمایید. 

راهنمای خرید درب ضد سرقت ارزان

درب ضد سرقت لوکس

بعد از درب ضد سرقت ارزان بهتر است با درب های لوکس و لاکچری هم آشنا شوید. در تولید درب های لوکس معمولا از روکش های چوبی استفاده می شود. درب چوبی جزء مدل های درب ساختمانی می باشد. درب های ضد سرقت چوبی در دسته محصولات لوکس قرار دارد که با نصب یراق آلات لوکس و استفاده از تاج و روکوب ظاهری بسیار شیک به ساختمان شما می بخشد. مدل دیگر درب های لوکس و گران قیمت، درب استیل ضد سرقت است. این درب ها دارای ظاهری بسیار مدرن هستند و  مشخصه درب های استیل و لوکس طول عمر بالا و عدم نیاز به سرویس و تعمیر درب در دراز مدت است. از درب های استیل می توان به عنوان ورودی منازل و فروشگاه ها استفاده نمود.

نصب و رگلاژ درب ضد سرقت

نصب و رگلاژ صحیح درب، به امنیت و کیفیت استفاده از درب کمک می کند. هر چقدر درب شما با کیفیت باشد، اگر به درستی نصب نشود نمی تواند امنیت لازم را فراهم آورده و سارقین به راحتی می توانند با استفاده از نقص های موجود که در هنگام نصب غلط درب ایجاد شده، درب را دیلم و باز نمایند. همچنین اگر درب به خوبی رگلاژ نشود در هنگام استفاده سر و صدای زیادی ایجاد شده و آرامش شما مختل می شود.

جمع بندی

برای خرید درب ضد سرقت ارزان و اصل باید به مراکز فروش معتبر مراجعه نمایید. در این مراکز مدل های مختلفی از درب ورودی موجود می باشد که می توانید محصول مناسب را با توجه به بودجه و نیاز خود خریداری نمایید. درب ضد سرقت فلزی جزء محصولات ارزان قیمت بازار می باشد. همچنین باید کار نصب درب ضد سرقت را به یک فرد باتجربه و ماهر در این زمینه بسپارید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار