بزرگداشت مرضیه برومند، بازیگر و هنرمند پیشکسوت عرصه تئاتر در آئین اختتامیه بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۷۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹ 08 October 2015
بزرگداشت مرضیه برومند، بازیگر و هنرمند پیشکسوت عرصه تئاتر در آئین اختتامیه بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان برگزار شد.

به گزارش فارس؛ و در حاشیه اختتامیه بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، بزرگداشت «مرضیه برومند» برگزار شد.

قبل از اینکه این هنرمند روی سن حاضر شود، همه حضار به پا خاسته و یکصدا شعر «خونه مادربزرگه» را خواندند.

بعد از پخش کلیپی درباره این هنرمند پیشکسوت عرصه تئاتر، او روی سن حضور یافت و کودکان با چرخیدن در اطراف این هنرمند موزیک «خونه مادربزرگه» را نواختند.

مرضیه برومند با بیان اینکه خودم را کنترل می‌کنم تا اشکم جاری نشود، خطاب به هنرمندان گفت: در سال‌های گذشته اجرای نمایش به این راحتی نبود، هنرمندان نسل ما بسیار تلاش کردند و اکنون شما حاصل زحمات من و دیگر هنرمندان هستید.

وی بیان کرد: هنرمندان امروز تئاتر بهترین جایزه و بزرگداشت برای من هستند، زیرا وقتی این جوانان را می‌بینم حالم خوب می‌شود.

این هنرمند پیشکسوت عرصه تئاتر خطاب به کودکان و نوجوانان تصریح کرد: امید ایران به شماست و فرهنگ ایرانی به شما نیاز دارد.

وی ضمن قدردانی از همه مسئولان، هنرمندان و مردم همدان خطاب به هنرمندان تئاتر گفت: شما ادامه من هستید و تا زمانی که شما باشید من هرگز نمی‌میرم.

سپس بهرام شاه محمدلو در نقش «مخمل» و رضا بابک در نقش «آقای حنایی» این نمایش روی سن حاضر شدند و مرضیه برومند با یاد خاطرات گذشته با این دو هنرمند عکس یادگاری گرفت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار