در یک نزاع دسته جمعی در خیابان شهدا میدان شهید جوکار شهرستان ملایر یک جوان ۱۷ ساله به قتل رسید.  
کد خبر: ۱۰۷۴۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲ 31 October 2022

در یک نزاع دسته جمعی در خیابان شهدا میدان شهید جوکار شهرستان ملایر یک جوان ۱۷ ساله به قتل رسید.

 

به گزارش تابناک همدان،  فرمانده انتظامی ملایر گفت: در ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه شب گذشته به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری دسته جمعی در خیابان شهدای ملایر بلافاصله مأموران کلانتری به محل اعزام که قبل از حضور ماموران عوامل درگیری از محل متواری می‌شوند.

سرهنگ ساکی افزود: در تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده مشخص می‌شود که درگیری به علت اختلافات قبلی بین چند نفر جوان بوده که دارای سوابق کیفری مختلف هستند.

وی تأکید کرد: این نزاع دسته جمعی در خیابان شهدا میدان شهید جوکار اتفاق می‌افتد که در نهایت در تعقیب و گریز با یکدیگر در ابتدای کوچه سمیه یکی از منازعین این درگیری که جوان ۱۷ ساله بوده با ضربات چاقو به شدت مجروح و در بیمارستان امام حسین ملایر فوت می‌ کند.

فرمانده انتظامی ملایر تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع با هماهنگی دادستان ملایر به جهت پیشگیری از ادامه درگیری نزاع کنندگان بلافاصله در این ارتباط با تشکیل تیم‌های عملیاتی، متهمان اصلی در شهر ملایر و روستا‌های اطراف دستگیر می شوند.

سرهنگ ساکی با اشاره به اینکه قاتل اصلی نیز در بین متهمان دستگیر شده است، افزود: با مستندسازی کلیه اعترافات متهمان و اظهارات والدین مقتول مبنی بر این که موضوع کاملا شخصی بوده است این متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شدند/ صداوسیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار