کد خبر: ۱۰۸۲۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴ 19 December 2022

به گزارش تابناک همدان، حسین فارسی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ملایر برنامه تشییع و خاکسپاری در جلسه هماهنگی مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهدا در شهرستان ملایر گفت: پس از تحویل پیکر مطهر شهدای گمنام در پایگاه امداد جاده‌ای زاغه، مراسم استقبال و وداع با شهدا در روستای "ینگی‌کند" با حضور پرشور مردم برگزار و ساعت ۱۱ از مسیر‌های مشخص شده در شهر جوکار عبور می‌کند.

او افزود: ورود پیکر مطهر شهدای گمنام در مراسم یادواره شهدای هنرمند در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسجد امام هادی (ع) مسکن مهر، حوزه علمیه خواهران و مراسم وداع با شهدا در مسجد چهارده معصوم (ع) از ویژه برنامه‌های بعدازظهر و شامگاه یکشنبه است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ملایر گفت: صبح روز دوشنبه پنجم دی‌ماه یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر با ورود پیکر پاک دو شهید گمنام برگزار می‌شود.

فارسی تصریح کرد: بعدازظهر دوشنبه از ساعت ۱۳:۳۰ نیز پیکر مطهر شهدای گمنام پس از ورود به روستای جوراب، از بلوار اصلی شهر زنگنه عبور و وارد روستای پری (پیروز) خواهد شد و برای برگزاری مراسم معنوی به حسینیه سیدالشهدا (ع) ملایر منتقل می‌شود.

او با بیان اینکه پیکر پاک دو شهید گمنام دوشنبه شب برای مراسم باشکوه وداع با شهدا به بخش‌های سامن و جوکار منتقل می‌شود، گفت: برنامه محوری و اصلی تشییع شهدای گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه‌زهرا (س) روز سه‌شنبه ششم دی‌ماه ساعت ۹:۳۰ صبح از مقابل شهرداری ملایر به سمت میدان آزادگان انجام و برای خاکسپاری به شهر‌های ازندریان و سامن منتقل می‌شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ملایرتصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی، بخشداران و شهرداران باید از ظرفیت‌های شهرستان، بخش‌ها و روستا‌ها برای استقبال، تشییع و خاکسپاری باشکوه و در شان شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار