سرپرست معاونت توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان مازندران گفت: در سال گذشته ۳۰۷ میلیارد و ششصد و شصت میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری استان مازندران به نیازمندان کمک شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۲ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۱۱۰۱۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۶ 17 April 2023

به گزارش تابناک مازندران، مهدی رحمان زاده اظهار داشت: در سال گذشته ۳۰۷ میلیارد و ششصد و شصت میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری استان مازندران به نیازمندان کمک شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۲ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: ۴۸۴ مرکز نیکوکاری در استان وجود دارد و این مراکز با آمایش محله و شناسایی نیازمندان به آنها خدمات ارائه می دهند.

سرپرست معاونت توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان مازندران با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد ایجاد شده گفت: ۳۷۷مرکز نیکوکاری در شهرها و ۱۰۷ مرکز نیکوکاری در روستاهای استان ایجاد شده که از مجموع مراکز نیکوکاری در استان ۱۱۱ مرکز به صورت تخصصی به خدمت رسانی مشغول هستند.

رحمان زاده بیان داشت: مراکز نیکوکاری در بخش‌های فرهنگی، معیشت، درمانی، لوازم ضروری زندگی، جهیزیه و اشتغال به نیازمندان خدمات ارائه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که تمایل به ایجاد مراکز نیکوکاری دارند می توانند به دفاتر کمیته امداد در شهرستان ها مراجعه نمایند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار