تابناک هرمزگان- مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت : همزمان با هفته افشای حقوق بشر آمریکایی جهت تبیین جنایت خبیثانه واشنگتن علیه مردم مظلوم و مقاوم ایران اسلامی ، برنامه های بصیرت افزایی در مناطق مختلف هرمزگان برگزار می شود .
کد خبر: ۱۱۱۲۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶ 26 June 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// حجت‌الاسلام محمد ایمانی فرد مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان با اعلام این خبر اظهار داشت : ششم تا دوازدهم تیرماه با رهنمودهای مقام معظم رهبری به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است که در این فرصت به تبیین جنایت های آمریکا در عرصه مختلف بر ملت ایران اسلامی آگاهی بخشی شود .

وی افزود: امروز مدعیان حقوق بشر اگر جنایات آمریکا و استکبار جهانی را در حق مردم مظلوم و مقاوم ایران اسلامی رسانه ای شود، افکار عمومی به درک صحیحی از این جنایات خواهند رسید .

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به برنامه های این هفته اعلام کرد : مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر همراه با قرائت دعای پرفیض عرفه، نمایشگاه عکس با موضوع حقوق بشر آمریکایی روز هشتم تیر در مصلا های نماز جمعه سراسر استان ، 12 تیر روز بزرگداشت شهدای هواپیمای مسافربری ایرباس بر روی عرشه کشتی در آب های نیلگون خلیج فارس با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران و گلباران محل شهادت شهدای 12 تیر در آب های خلیج فارس از برنامه های محوری ستاد می باشد .

حجت‌الاسلام ایمانی تاکید کرد: دیدار با خانواده شهدا هواپیمای مسافربری ۶۵۵، برگزاری جلسات تبیینی و تشریحی نقش خبیثانه و جنایتکارانه آمریکا در شهادت رجال و شخصیت ها دینی انقلاب، کنگره شهدای ترور ، کرسی آزاد اندیشی و تریبون آزاد جهت ترغیب جوانان به بحث پیرامون این هفته ، تکریم و تجلیل از خانواده شهدای ششم تا دوازدهم تیرماه ، تشکیل گروه های رسانه ای و فضای مجازی و هشتگ و کمپین افشای حقوق بشر آمریکایی از اهم برنامه ها این هفته می باشد .

وی در ادامه اظهار داشت : برپایی غرفه های فرهنگی و هنری ، تولید محتوای در بستر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و فعال سازی ظرفیت کانون ها ی مساجد پایگاه بسیج جهت نشست های بصیرت افزایی و بهره‌گیری از هیئت های مذهبی در سراسر استان هرمزگان برگزار می گردد.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار