دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان ایلام از بین علاقه‌مندان به تدریس به‌صورت مدعو از دارندگان مدارک کارشناسی ارشد و دکترا در رشته‌های رایانه گرایش‌های نرم‌افزار و فناوری اطلاعات، حسابداری و طراحی دوخت در واحد دختران و رشته‌های مکانیک خودرو، برق و عمران در واحد پسران دعوت به همکاری کرد.
کد خبر: ۱۱۱۳۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵ 06 July 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ این دانشگاه اعلام کرده است: علاقه‌مندان واجد شرایط برای شرکت در این فراخوان حداکثر تا ۲۵ تیر مدارک عنوان شده را به واحد آموزش دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد دختران واقع در بلوار دانشجو جنب دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام و واحد آموزش دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد پسران واقع در بلوار شهید صدوقی انتهای خیابان سعادت تحویل نمایند.

گذراندن حداقل یکی از مقاطع تحصیلی متقاضیان در دانشگاه‌های دولتی از شرایط اختصاصی پذیرش اعلام و تأکید شده است: متقاضیانی که بیمه ارگان دولتی یا سازمان خصوصی داشته باشند در اولویت هستند.

مدارک موردنیاز نیز رونوشت تمام مدارک تحصیلی، رونوشت صفحات شناسنامه و کارت ملی و رزومه اعلام شده و فرم مشخصات متقاضیان تدریس در آموزشکده دختران در لینک https://d-ilam.tvu.ac.ir/fa/۶۴۳۶۰۷ قابل دریافت است./ع

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار