مهمتر از همه این است که ما جایگاه ارزشی و معنوی جامعه هدف بنیاد شهید را حفظ کنیم، در این راستا کار فرهنگی باید انجام شود، جامعه همواره باید به تبیین فداکاری‌های این بزرگواران بپردازد
کد خبر: ۱۱۱۴۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲ 13 July 2023

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر ضرورت حفظ جایگاه ارزشی و معنوی جامعه هدف بنیاد شهید، گفت: در این راستا کار فرهنگی باید انجام شود، همچنین برخی از جانبازان استحقاق درصد بیشتری دارند.

بر اساس گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار با میرزابیگی معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی، زارع نژاد مدیرکل حوزه ریاست و عبدالملکی معاون حقوقی بنیاد شهید کشور، ضمن گرامیداشت روز مباهله، اظهار کرد: پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهور توسط معاونین و مسئولان مربوطه بسیار مفید و ارزشمند است.

وی وجود جانبازان و ایثارگران را فرصت و سرمایه دانست و افزود: ما انتظار داریم این سرمایه ها برای نظام و جامعه بمانند، اینها از نظام و دولت و مسئولین معترض که جای خود، گله‌مند هم نباشند.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: دلخوری‌های درونی مجموعه خانواده بزرگ شهدا و ایثارگران حتی اگر نابه‌جا هم باشد در جامعه تاثیر دارد که انتظارات نابه جا را باید با جهاد تبیین برطرف کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: اینطور نباید باشد که فقط بنیاد شهید نیازهای جامعه شهدا و ایثارگران را برطرف کند، همه دستگاه‌ها وظیفه دارند به این تولیت کمک کنند و دستشان را بگیرند‌.

این مسئول با بیان اینکه برخی از جانبازان استحقاق درصد بیشتری دارند، گفت: گرچه شاید عده‌ای بخواهند سوءاستفاده کنند؛ اما واقعا در برخی مواقع بسیاری از اسنادها از بین رفته است، بسیاری از جانبازان به‌خاطر اخلاص اصلا نمی‌خواهند برای اخذ درصد مراجعه کنند اما در صورت مراجعه پرهیز از سخت‌گیری با مشاهده درد و معضل و قضاوت درست توسط اعضای کمیسیون ضرورت دارد.

وی ادامه داد: مهمتر از همه این است که ما جایگاه ارزشی و معنوی جامعه هدف بنیاد شهید را حفظ کنیم، در این راستا کار فرهنگی باید انجام شود، جامعه همواره باید به تبیین فداکاری‌های این بزرگواران بپردازد.

آیت الله محمدی لائینی با تاکید بر اینکه جامعه ایثارگران و شهدا همواره باید عزیز باشند، عنوان کرد: آزادگان عزیز خاطراتی دارند که بسیار جای تامل دارد، اینها باارزش است، نباید بگوئیم که چون شرایط دفاع مقدس تمام شده به فعالان این عرصه بی‌توجهی کنیم، متولیان امر باید توجه کنند تا جامعه هم توجه کند. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار