سرپرست جدید راه و شهرسازی استان کرمانشاه معارفه شد.
کد خبر: ۱۱۱۴۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸ 13 July 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، صبح امروز (پنجشنبه) آئین تکریم و معارفه مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان کرمانشاه با حضور استاندار کرمانشاه در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

در این آیین از زحمات مهرداد آهکی قدردانی و رامین الماسی به عنوان سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه منصوب شد.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت روز مباهله در دین مبین اسلام اظهار کرد: در آیات قرآن کریم یک نکته درباره تفرقه پیدا نمی‌کنیم، چرا که اگر قرآنی زندگی کنیم زندگی ما به شکل دیگری است و قرآن دوست و دشمن ما را نشان می‌دهد.

وی افزود: مباهله را باید گرامی بداریم چون اگر بخواهیم زندگی سعادتمندی داشته باشیم الگو است و باید مراقبت کنیم این زیبایی‌ها ما را به وحدت و برادری نزدیک کند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: اگر از اهل بیت روی گردان شویم امام علی (ع) و خاندان او نقشی اساسی ر زندگی ما ایفا خواهند کرد.


واگذاری زمین به خانوارهای بیش از سه فرزند


رامین الماسی در آیین معارفه سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، اظهار کرد: بر اساس قانون بناست به خانواده‌هایی که دارای فرزند سوم هستند از سال ١۴٠٠ یک قطعه زمین واگذار شود.

وی افزود: تیم عملیاتی را همان روز جمع‌آوری کردیم شناسایی، طراحی، تصمیم‌گیری و اجرای عملیات (اتاق عملیات) هم برنامه‌ریزی شد.

الماسی تاکید کرد: در زمین بلوردی اطراف بیستون به استعداد بیش از ٢ هزار واحد زمین جهت جوانی جمعیت اتفاق افتاد.

وی خاطرنشان کرد: تصمیم‌گیری، نقطه یابی، طراحی و اجرای عملیات عددی معادل چهار یا پنج روز در استان کرمانشاه بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار