در جلسه کارگروه رصد، بررسی، تحلیل و کارگروه تولید محتوا مقرر شد جهت هماهنگی، نظارت، مشورت، برنامه‌ریزی و تصمیم گیری در موارد ضروری، یک گروه ویژه متشکل از مدیر کل، معاون فرهنگی، رئیس اداره فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اعضای شورای اطلاع رسانی تشکیل شود.
کد خبر: ۱۱۱۵۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸ 16 July 2023

به گزارش تابناک ایلام  ؛علی هوشمند در حاشیه نخستین جلسه کارگروه رصد، بررسی، تحلیل و کارگروه تولید محتوا شورای اطلاع رسانی دولت اظهار داشت : در این نشست تصمیماتی در خصوص ایجاد گروه‌‌ مخصوص پرسش و پاسخ با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و صاحب امتیازان رسانه‌ها و خبرنگاران رسمی در راستای انسجام در پاسخگویی و جلوگیری از ایجاد بی‌نظمی در پرسش و پاسخ توسط مدیران در فضای مجازی اتخاذ شد و مقرر شد از هر دستگاه علاوه بر مدیر، روابط عمومی آن دستگاه نیز حضور داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در راستای ایجاد چهارچوب معین و رعایت موازین و قوانین و مقررات در این گروه بحث و تبادل نظر صورت خواهد گرفت ، افزود : در هر نشست پرسش و پاسخ، حداقل دو روز پیش از نشست، جهت تجمیع سؤالات رسانه‌ها، یک دبیر انتخاب شده و جهت بالا بردن توان و آمادگی پاسخ‌گویی مديران یک روز قبل از نشست به مدیر مربوطه اطلاع داده شود و رسانه‌ها بر تولید تولید محتوای درست از نشست‌ها برای اطلاع‌رسانی به مردم اهتمام ورزند.

شایان ذکر است ، در جلسه کارگروه رصد، بررسی، تحلیل و کارگروه تولید محتوا مقرر شد جهت هماهنگی، نظارت، مشورت، برنامه‌ریزی و تصمیم گیری در موارد ضروری، یک گروه ویژه متشکل از مدیر کل، معاون فرهنگی، رئیس اداره فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اعضای شورای اطلاع رسانی تشکیل شود.

ایجاد گروه در پیام‌رسان داخلی ایتا و لزوم حضور مدیران اجرایی در این برنامه جهت مشارکت حداکثری و مشخص شدن ساعت پاسخگویی جهت جلوگیری از بی‌نظمی از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح شد. /م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار