مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی : ۱۷ هزار دانش آموز و دانشجو از موزه دفاع مقدس این استان بازدید کردند.
کد خبر: ۱۱۱۵۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹ 20 July 2023

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ غلامرضا کریمی اظهار کرد: در راستای راه اندازی موزه دفاع مقدس استان مرکزی طرح‌های مختلفی برای بازدید اقشار مختلف مردم از ۵ سال گذشته آغاز شده و تاکنون بیش از ۱۷ هزار دانش آموز و دانشجو از موزه بازدید کردند و برنامه‌های تبیینی برای آنها برگزار شده است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: جلوگیری از تحریف و فراموشی فرهنگ دفاع مقدس و انتقال این فرهنگ ارزشمند به نسل جوان مأموریت مهم اداره کل حفظ آثار استان است که خوشبختانه استان مرکزی با برگزاری کنگره شهدای استان در طی هشت سال گذشته اقدامات قابل توجهی در این راستا هم در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، زیرساختی و اجتماعی و هم در حوزه‌های علمی و پژوهشی انجام داده است.

وی ادامه داد: تهیه دانشنامه استانی دفاع مقدس یکی از مهمترین مأموریت‌های اداره کل حفظ آثار است که از سال ۹۵ و با محوریت کنگره شهدای استان مرکزی آغاز شده و تکمیل دانشنامه استانی دفاع مقدس نیازمند عزم جدی دستگاه‌ها است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره با یادمان‌های شهدا در استان گفت: در راستای تکمیل یادمان‌های شهدا است از ظرفیت گروه‌های جهادی و خیرین استفاده می‌شود و سعی داریم تا پایان سال همه آنها را تکمیل کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در حال برنامه ریزی برای استقبال از کاروان شهدای گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) هستیم که در زمان مناسب جزئیات آن را اعلام خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار