معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش:
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: با رایزنی صورت گرفته میان وزرات آموزش و پرورش با سازمان امور استخدامی کشور صدور مجوز استخدام نیروی خدماتی برای مدارس در حال پیگیری است.
کد خبر: ۱۱۱۶۱۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰ 22 July 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، قاسم احمدی لاشکی با اشاره به کمبود شدید سرایدار و نیرو‌های خدماتی در مدارس گفت: متاسفانه بیش از ۱۰ ساله که وزارت آموزش و پرورش در این حوزه کار خاصی انجام نداده است و این موجب شد که خیلی از نیرو‌های خدماتی مدارس ما بازنشسته شوند و با کمبود شدید نیرو‌های خدماتی در مدارس مواجه شویم.

وی افزود: متاسفانه مدارس ما وضعیت خوبی ندارند حتی به خاطر نداشتن سرایدار در برخی از نقاط کشور حجم سرقت از مدارس افزایش پیدا کرده و ما باید سریعا اقداماتی را انجام بدهیم.

لاشکی افزود: وزارت آموزش و پرورش و شخص وزیر محترم رایزنی‌ها را با دولت شروع کرده اند و امیدواریم هر چه سریعتر این موضوع به نتیجه برسد و مجوز استخدام نیروی خدماتی مدارس صادر شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش افزود:بعضی‌ها فکر می‌کنند که نیرو‌های سرایدار و خدماتی مدارس فقط کار مراقبت از مدرسه و یا بحث نظافت از مدرسه رو عهده دار هستند، اما در حقیقت نگاه وزارت آموزش و پرورش به این عزیزان نگاه تربیتی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار