مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به جان فشانی‌های شهدا و ایثارگران برای ایجاد امنیت در کشور، گفت: توسعه امروز کیش را مدیون خون‌های ریخته شده شهدا در جزیره مجنون و جانفشانی‌های ایثارگان در دفاع مقدس هستیم.
کد خبر: ۱۱۲۰۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۷ 16 August 2023

به گزارش تابناک جزیره، «رحیم سرهنگی» روز چهارشنبه در نخستین نشست تبیین سیاست‌ها و راهبرد‌های سازمان اظهار کرد: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران به سادگی به دست نیامده و در این راستا نیازمند مدیرانی توانمند برای ادامه مسیر هستیم.

وی با بیان اینکه مدیران منطقه آزاد کیش نباید در برنامه‌های روتین کاری هضم شوند، اضافه کرد: روزمرگی برنامه‌های روتین سبب نابودی انگیزه کارکنان می‌شود که در همین راستا به دنبال حمایت از مدیران خلاق خواهیم بود.

«سرهنگی» ادامه داد: با حمایت از مدیران مبتکر و خلاق، به دنبال توسعه متوازن و تامین منافع عمومی در منطقه آزاد کیش هستیم تا ضمن جلوگیری از تبعیض زمینه مشارکت همگانی در توسعه هموار شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های این جزیره برای توسعه گفت: به دنبال حکمرانی اسلامی برای خدمت به مردم و توسعه جزیره زیبای مرجانی کیش هستیم.

«سرهنگی» افزایش اعتماد عمومی برای جلب مشارکت همگانی را ضروری دانست و افزود: بدون مشارکت عمومی توسعه در کیش ممکن نخواهد بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: وقتی اعلام می‌شود که به دنبال مدیریت هیاتی هستیم، برخی‌ها انتقاد می‌کنند که می‌خواهند مدیریت را بدون نظریه‌های آکادمیک و برنامه ریزی دقیق پیش ببرند، اما در واقعیت اینگونه نیست؛ مدیریت هیاتی مد نظر ما همان باور قلبی است که بر تک تک اعضای هیات در انجام وظیفه و اعتلای نظام اسلامی در خدمت به مردم حاکم است.

وی بر ضرورت افزایش خود کنترلی کارکنان تاکید کرد و گفت: افزایش خود کنترلی و تقوای کارکنان منجر به افزایش رضایت‌مندی و بهره وری آنان خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر اینکه ضعف برخی مدیران نباید به کل دولت یا به پای نظام نوشته شود، افزود: جایگاه در نظام اسلامی منزلت نیست و باید مسوولیت آور تلقی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار