استاندار سمنان از برقراری پرواز اربعین از مبدأ فرودگاه‌های سمنان و شاهرود به نجف اشرف خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۳۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱ 29 August 2023

به گزارش تابناک سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران از برقراری پرواز اربعین از مبدأ فرودگاه‌های سمنان و شاهرود به نجف اشرف خبر داد و اظهار کرد: زمان پرواز رفت سمنان- نجف در روز‌های دهم و سیزدهم شهریورماه و پرواز برگشت در روز‌های ۱۶ و ۱۹ شهریورماه است.

وی بیان کرد: زمان پرواز رفت مسیر شاهرود- نجف در روز‌های ۱۱ و ۱۲ شهریورماه و زمان بازگشت ۱۷ و ۱۸ شهریورماه است.

استاندار سمنان ادامه داد: پرواز اربعین از مبدأ فرودگاه‌های سمنان و شاهرود به نجف اشرف با هواپیمای ایرباس و با ظرفیت ۳۲۰ نفر انجام می‌شود.

هاشمی گفت: جلسات و پیگیری‌های متعددی در این زمینه تاکنون با حضور نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و همچنین نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و مجموعه استانداری سمنان، وزارت راه و شهرسازی و شرکت هواپیمایی برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه این نخستین بار است که هشت پرواز را از مبدأ فرودگاه‌های سمنان و شاهرود به نجف اشرف به‌صورت رفت و برگشت خواهیم داشت، عنوان کرد: استقبال مردم در این زمینه بسیار خوب بوده و بر اساس آماری که بنده دارم بلیت‌ها به فروش رسیده است.

وی اظهار کرد: امیدواریم روزی برسد که پرواز‌های دائم را چه از فرودگاه سمنان در مرکز استان و چه از فرودگاه شاهرود هم در بخش پرواز‌های داخلی و خارجی داشته باشیم.

استاندار سمنان ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی زائران اربعین حسینی که به وسیله ناوگان‌های مختلف زمینی و هوایی به زیارت عتبات عالیات می‌روند، گفت: از همکاری بسیار خوب مجموعه دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌های سمنان و شاهرود و متولیان امر صدور گذرنامه در استان و تمامی دستگاه‌های انتظامی و امنیتی قدردانی می‌کنم.

هاشمی خاطرنشان کرد: پرواز اربعین حسینی از فرودگاه‌های سمنان و شاهرود در تاریخ پروازی این فرودگاه‌ها ثبت خواهد شد و این امر بسیار مبارکی است.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار