در آستانه روز جهانی عصای سفید انجام شد؛
سجاد فداکار کتابدار بخش روشندلان کتابخانه مرکزی با اشاره به حضور 40 داوطلب در بخش روشندلان کتابخانه مرکزی اردبیل، از آنها به عنوان یاوران روشندلان در مطالعه و کتابخوانی نامبرده و خاطرنشان ساخت: بخش روشندلان همواره به وجود داوطلبان این بخش فخر می ورزد.
کد خبر: ۱۱۲۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱ 15 October 2015

در آستانه روز جهانی عصای سفید، مراسم تجلیل از اعضاء و داوطلبان منتخب بخش روشندلان کتابخانه های عمومی استان در کتابخانه مرکزی اردبیل برگزار شد.

تجلیل از اعضاء و داوطلبان منتخب بخش روشندلان کتابخانه های عمومی استان اردبیل

به گزارش تابناک اردبیل، در این مراسم که با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، معاون این اداره کل، رئیس کتابخانه مرکزی اردبیل، مشاور امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان، رئیس اداره بهزیستی شهرستان اردبیل، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی اردبیل، برخی از اعضای روشندل کتابخانه های عمومی و تعدادی از داوطلبان ضبط کتب صوتی بخش روشندلان کتابخانه مرکزی اردبیل برگزار شد، داوطلبان و اعضاء منتخب مورد تقدیر قرار گرفتند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در این جلسه، با اظهار خرسندی از حضور فعال روشندلان در عرصه های مختلف اجتماعی و فرهنگی، خدمت به این قشر را دارای اجر بسیار دانسته و اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم روشندلان را در راه موفقیت و رشد استعدادهای خدادادی آنها یاری کنیم.

رباب عزیزخانی، ارائه خدمات کتابداری به روشندلان و کمک در جهت ادامه تحصیل و کتابخوانی این عزیزان را بخشی از خدمات ارائه شده در کتابخانه های عمومی استان دانست و افزود: امیدوارم شرایطی فراهم شود که بتوانیم در شیفت های متعدد و در کتابخانه های عمومی همه شهرستانها به این افراد خدمات ارائه بدهیم.

وی، حضور داوطلبانه دانشجویان و علاقمندان در بخش روشندلان و ضبط کتب صوتی برای استفاده نابینایان را موجب سهولت این قشر در ادامه تحصیل بیان کرد و تصریح کرد: کتابهای تولیدی داوطلبان بخش روشندلان به ادامه تحصیل و مطالعه بسیاری از روشندلان کمک کرده است.

در این جلسه، سجاد فداکار کتابدار بخش روشندلان کتابخانه مرکزی نیز در سخنانی، با ارائه گزارشی از فعالیت بخش روشندلان، از عضویت بیش از 230 روشندل در کتابخانه مرکزی اردبیل خبر دادد.

وی اضافه کرد: ضبط 110 کتاب صوتی با بیش از 620 ساعت ضبط توسط داوطلبان و وجود 6 هزار عنوان کتاب صوتی و 888 عنوان کتاب بریل از دیگر خدمات بخش روشندلان بوده است.

وی با اشاره به حضور 40 داوطلب در بخش روشندلان کتابخانه مرکزی اردبیل، از آنها به عنوان یاوران روشندلان در مطالعه و کتابخوانی نامبرده و خاطرنشان ساخت: بخش روشندلان همواره به وجود داوطلبان این بخش فخر می ورزد.

در این مراسم، جمادیه مشاور امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان، داور علی اکبری رئیس اداره بهزیستی شهرستان اردبیل و محمد شفائی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی اردبیل نیز ضمن سخنانی به بیان بخشی از برنامه ها و دغدغه های خود در زمینه ارائه خدمات به روشندلان پرداختند.

همچنین، تعدادی از روشندلان و داوطلبان نیز با ارائه نقطه نظرات خود، خواستار توجه بیشتر مسئولین به وضعیت و نیازهای روشندلان شدند.

قابل ذکر است که در انتهای این مراسم از اعضای منتخب بخش روشندلان کتابخانه های عمومی و داوطلبان تولید کتب صوتی تجلیل به عمل آمد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار