مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: با پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده جامعه نابینا از امکانات و خدمات آموزشی و اشتغالزایی بی‌بهره نمی‌مانند بلکه زمینه‌ای فراهم می‌آید تا آنها از این خدمات به شکل مطلوب و کیفی استفاده کنند.
کد خبر: ۱۱۲۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲ 15 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رویا احمدیان پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز روشندلان در هتل دریای اردبیل اظهار کرد: آنچه بهزیستی و انجمن روشندلان در عرصه خدمت‌رسانی به نابینایان دنبال می‌کند بهره‌مندی آنها از حداکثر امکانات در بهترین شرایط است تا احساس تبعیض و یا رفتارهای دوگانگی در ادای حقوق آنها مشاهده نشود.

وی با بیان اینکه امروز جامعه روشندل ما بیش از ترحم و حمایت‌های ظاهری به حمایت‌های معنوی همراه با توجه به ظرفیت‌هایشان در بهره‌گیری از حوزه‌های مختلف نیاز دارند، گفت: برنامه‌ای که سازمان بهزیستی به جد آن را دنبال می‌کند ارتقای سطح خدماتی است که به جامعه معلول و گروه‌های خاص ارائه می‌شود و قطعا روشندلان از این مزایا بیشتر و بهتر استفاده می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل یادآور شد: ما با همکاری آموزش و پرورش و دیگر نهادهای مرتبط تلاش کردیم تا روشندلان از امکانات آموزشی به ویژه ابزار و امکانات نوین بیشتر و بهتراستفاده کنند که در این راستا توزیع تبلت در بین نابینایان و کم بینایان مورد توجه و دقت نظر قرار گرفته است.

احمدیان افتخارآفرینی جامعه خاص تحت حمایت بهزیستی را در مسابقات و رویدادهای مختلف فرهنگی، علمی یادآور شد و افزود: در این راستا تلاش شده است تا بخشی از دغدغه‌ها و نگرانی‌ها از بین برود.

وی یادآور شد: سازمان بهزیستی در راستای رسالت ارزشی خود تلاش می‌کند تا از این جامعه در همه حوزه‌ها حمایتی گسترده انجام داده و به 4 هزار روشندل استان خدماتی مناسب همراه با حفظ شان و شخصیت آنها انجام دهند.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در این مراسم برنامه‌های متنوعی در گرامیداشت روز روشندلان برگزار شد و از روشندلان موفق در عرصه‌های مختلف با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار