مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از آغاز فرایند سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۷۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹ 23 September 2023

به گزارش تابناک مرکزی؛جمشید امیدی،در جمع خبرنگاران گفت: کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه استان می توانند از امروز، شنبه یک مهرماه تا دوشنبه اول آبانماه به مدت یک ماه به سامانه جشنواره امتنان به نشانی http://emtenan.mcls.gov.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

وی افزود: این جشنواره همچون سال‌های گذشته با هدف تجلیل از کارگران، گروه های کاری و واحدهای نمونه در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می شود.

به گفته وی،ا یجاد فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و تاثیرگذاری نخبگان جامعه کار و تلاش در روند توسعه و ارج نهادن به اندیشه ها، تلاش ها و فعالیت‌های ارزشمند کارگران و تشـویق نیروهـای کارگری مولد، متخصص و مبتکر از مهمترین اهداف برگزاری سی و پنجمین جشنواره امتنان است.

امیدی عملکرد و استقبال جامعه کارگری استان مرکزی از حضور در جشنواره امتنان را مثبت ارزیابی و ابراز امیدواری کرد که در سال جاری شاهد درخشش جامعه کار و تولید استان مرکزی در این جشنواره باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار