مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: در ۶ ماه اول امسال ، تولیدات شرکت‌های تعاونی گلستان به ارزش ۹ میلیون و ۷۳۵ هزار دلار به کشورهای مختلف صادر شد.
کد خبر: ۱۱۳۲۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳ 19 October 2023

به گزارش تابناک گلستان، حسینعلی خواجه‌مظفری صبح امروز در حاشیه بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور از واحد‌های تولیدی واقع در شهرک صنعتی گنبدکاووس اظهارکرد: رویکرد و فعالیت‌های شرکت‌های تعاونی استان گلستان از سنتی به دانش‌بنیان تغییر کردهاست و در حال حاضر پنج شرکت تعاونی دانش‌بنیان در استان گلستان فعال، دو شرکت تعاونی دانش‌بنیان در حال ثبت و دو شرکت تعاونی نیز نشان خلاقیت دارند.

وی تصریح‌کرد:در حال حاضر ۱۲۴ شرکت تعاونی دانش‌بنیان در کشور فعال است که از این تعداد ۹ شرکت تعاونی دانش‌بنیان در استان گلستان فعالیت می‌کنند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان‌کرد: استان گلستان جزو هفت استان تعاونی صادرات محور است و در ۶ ماه اول امسال تولیدات شرکت‌های تعاونی استان به ارزش ۹ میلیون و ۷۳۵ هزار دلار به کشور‌های منطقه و حتی اروپایی صادر شده‌است که نسبت به سال قبل در مدت مشابه ۲۵ درصد افزایش داشته‌است.

وی گفت: در سفر یک روزه وزیر کشور به استان گلستان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور، از دو واحد تولیدی، شرکت تعاونی تولید صنایع فلزی مبتکر گنبد و شرکت پتروشیمی بانیار پلیمر بازدید کرد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار