رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: رعایت اصل بی‌طرفی در تمام مراحل اجرایی برگزاری انتخابات ۱۱ اسفندماه سال جاری ضروری است.
کد خبر: ۱۱۴۵۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳ 28 December 2023

به گزارش تابناک سمنان، سیدمحمدتقی شاهچراغی، معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور عصر امروز در نشست بزرگ تبیینی «مشارکت قوی» در سالن هلال احمر سمنان اظهار کرد: یکایک ما مسؤولان برای سربلندی ملت ایران، باید به وظایف خود به بهترین شکل ممکن عمل کنیم؛ چراکه اعتبار ما به اعتبار وجود مردم است.

وی ادامه داد: هرکدام از شما که امروز در این نشست تبیینی شرکت کرده‌اید، می‌توانید یک عامل مؤثر در ایستادگی ملت ایران بوده و ایفای نقش مطلوب داشته باشید.

معاون سیاسی وزیر کشور افزود: رعایت اصل بی‌طرفی و پرهیز از جانب‌داری در تمامی مراحل اجرایی برگزاری انتخابات ۱۱ اسفندماه سال جاری، امری ضروری است.

شاهچراغی خاطرنشان کرد: ما در دولت سیزدهم هیچ شأنی به‌جز خدمتگزاری برای خود قائل نیستیم و در واقع خدمتگزاری مطلوب حق ملت عزیز ایران اسلامی است.

وی عنوان کرد: دشمن امروز در تلاش است تا با القای یأس و ناامیدی، مردم را از حضور پای صندوق‌های رأی دور کند که به کوری چشم دشمنان، مشارکت پرشوری خواهیم داشت.

رئیس ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: ستاد انتخابات کشور و دولت سیزدهم تمامی ظرفیت‌ها، امکانات و توان خود را برای برگزاری هرچه بهتر انتخاباتی سالم، با دقت و نظارت به کار گرفته است.

شاهچراغی بیان کرد: هدف از برگزاری این‌گونه نشست‌های تبیینی این است که برای تحقق مشارکت حداکثری و قوی پای صندوق‌های رأی در ۱۱ اسفندماه سال جاری، تلاش ویژه‌ای در راستای آگاهی‌بخشی و تبیین جایگاه و اهمیت انتخابات از سوی کسانی که که مخاطب دارند، صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود تمام محدودیت‌هایی که در تأمین منابع اعتباری وجود دارد، سفر‌های شهرستانی استاندار سمنان و مسؤولان به نقاط مختلف استان در راستای گره‌گشایی از مشکلات و خدمتگزاری به مردم، امری شایسته است.

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: احیای واحد‌های نیمه تعطیل و راکد و ایجاد اشتغال جدید از دیگر اقداماتی است که در دولت سیزدهم و در استان سمنان برای افزایش رضایتمندی و خدمتگزاری مطلوب صورت گرفته است.

شاهچراغی تأکید کرد: یقیناً این اقدامات و دستاورد‌ها در زمینه تحقق مشارکت قوی و حداکثری پای صندوق‌های رأی در ۱۱ اسفندماه سال جاری، مؤثر خواهد بود.

وی گفت: برگزاری نشست‌های تبیینی با محوریت انتخابات و تحقق مشارکت حداکثری در استان سمنان امری ارزشمند است و ضرورت دارد تا این اقدام در راستای افزایش امید به آینده و رضایتمندی بیش از پیش مردم، طی یک جدول زمان‌بندی‌شده، توسعه داده و تقویت شود.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار