معاون پشتیبانی منابع انسانی سازمان شهرک‌های صنعتی کشور؛
معاون پشتیبانی منابع انسانی سازمان شهرک‌های صنعتی کشور گفت : باید زیرساخت‌های مناسب در برخی شهرک های مستعد در اولویت قرار بگیرد.
کد خبر: ۱۱۵۰۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰ 22 January 2024

به گزارش تابناک ایلام، محمدصادق محمدیاری  در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام بیان داشت: ارایه خدمات توسعه‌ای و حمایتی و رسوخ فناوری‌های نوین در واحدهای موجود به منظور افزایش بهره وری باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود : شرکت های استانی در قالب سرمایه گذاری و ایجاد نیروگاه می توانند از ظرفیت سرمایه گذاران و مشارکت مردم استفاده کنند.

محمدیاری ادامه داد :  سرمایه گذاری در این طرح بعد از دو سال به بازدهی می رسد و مبالغ به صورت تصاعدی ارزش افزوده پیدا می کند که کمک بسیار خوبی به سرمایه گذاران در این حوزه خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد : تعیین تکلیف واحدهای راکد مورد تاکید سازمان است و در برنامه هفتم ترکیب هیات فسخ تغییر کرده و نماینده دادگستری و نماینده استانداری و شرکت شهرک ها حضور دارند.

محمدیاری به بحث، بازسازی و نوسازی صنایع اشاره کرد و گفت: برای این بخش منابعی در نظر گرفته شده که استان می تواند با معرفی واحدهای نیازمند در اولویت استفاده از آن قرار بگیرد./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار