مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه چرداول یکی از مناطق سبز استان از لحاظ توسعه گازرسانی است،گفت: هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و روستایی چرداول از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.
کد خبر: ۱۱۵۵۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱ 21 February 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ محمود کشاورز در مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید شرکت گاز شهرستان چرداول افزود: شهرستان چرداول دارای ۴ شهر و ۷۹ روستا می باشد که تمامی آنها از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.
وی با بیان اینکه همکاران باید در زمینه حفظ، نگهداری، توسعه تاسیسات، پایداری شبکه های گاز و منابع انسانی به منظور ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف این منطقه برنامه ریزی دقیقی داشته باشند، اظهار داشت: انتظار می رود در جهت ترویج فرهنگ استفاده صحیح و ایمن از گاز طبیعی در راستای رعایت الگوی مصرف توجه ویژه ای در این شهرستان صورت پذیرد.

کشاورز با اشاره به اینکه شرکت گاز همواره خدمات گازرسانی را به روستائیان مدنظر قرار داده و تلاشگران عرصه صنعت گاز با زحمات شبانه روزی خود مسیر توسعه را فراهم کرده اند،تصریح کرد: توجه به جامعه روستایی و خدمت رسانی به آنها باعث توسعه همه جانبه می شود که در این زمینه شرکت گاز استان قدم های قابل قبولی برداشته که برای جامعه هدف قابل لمس است.

همچنین فرماندار چرداول از گازرسانی به مناطق شهری و روستایی این شهرستان قدردانی کرد و گفت: در دولت سیزدهم توجه ویژه ای به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته روستایی این شهرستان شده که خوشبختانه هم اکنون تمامی مناطق شهری و روستایی این منطقه از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

علی محمدی با اشاره به اینکه با گازرسانی به مناطق کمتر توسعه یافته، رضایت عمومی مردم فراهم شده است، افزود: شرکت گاز استان در ایام اربعین با برپایی موکب و پذیرایی از زائران اربعین خوب درخشید و انتظار می رود که این خدمات استمرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه تغییر و تحول باعث پویایی، تزریق انرژی جدید و برنامه‌های نو برای رسیدن به اهداف سازمانی می‌شود، اظهار داشت: رئیس جدید ناحیه گاز چرداول از فرزندان بومی و با تجربه این شهرستان است که در ارتباط گیری خوب و درخورشأن مردم عزیز شهرستان میتواند خوب ایفای نقش کند.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات و تلاش های " قهرمان کرمی" تقدیر و " روح اله باقری" به عنوان سرپرست ناحیه گاز شهرستان چرداول منصوب شد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار