مدیر فرودگاه شهدای ایلام؛
مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت : سالن ترمینال فرودگاه ایلام در دور دوم سفر ریاست محترم جمهور به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۱۱۵۷۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰ 07 March 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ فروغی زاده بیان داشت : ترمینال جدید فرودگاه شهدای ایلام با متراژ ۵۸۸۰ مترمربع با اعتبار ۲۹۰۰ میلیارد ریال (به قیمت روز) از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها برای پذیرش همزمان ۶۰۰ مسافر آماده بهره‌برداری است.

وی مطرح کرد : همچنین بهسازی دیوار حفاظتی و معابر ورودی ترمینال و درب آهنی با اعتبار ۹۰۰۰ میلیارد ریال و پارتیشن بندی داخل ترمینال جدید با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال از دیگر اقدامات این فرودگاه بوده است.

فروغی زاده ادامه داد :  بهسازی منازل سازمانی و زائر سرا با اعتبار ۷ میلیارد ریال و احداث دو نمازخانه به متراژ ۲۰۰ مترمربع با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی تاکید کرد : احداث دیوار حائل بین ترمینال‌های جدید و قدیم با اعتبار ۸۳۰۰ میلیون ریال و همچنین ایجاد رمپ در ضلع غربی فرودگاه جهت دسترسی به تسمه نقاله ورود بار، با اعتبار ۲۴۰۰ میلیون ریال از دیگر کار‌های انجام شده در این فرودگاه است.

فروغی زاده  خرید و نصب دوربین‌های سیستم نظارتی تصویری با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال، تکمیل تسمه نقاله و درب‌های جدید ترمینال با اعتبار ۷ میلیارد ریال و ایجاد سایه‌بان در ضلع غربی و شرقی ترمینال جهت تسمه نقاله بار مسافران با اعتبار ۳۳۰۰ میلیون ریال را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت : در حال حاضر سه ایرلاین؛ آسمان، ایران ایر و ماهان در حال خدمت رسانی روزانه به مردم شریف استان ایلام هستند، ضمنا این فرودگاه آمادگی پذیرش ایرلاین‌های جدید در مسیر‌های جدید بصورت ۲۴ ساعته می‌باشد.

وی تاکید کرد : مرحله اول عملیات درزگیری باند فرودگاه شهدای ایلام با هدف جلوگیری از نفوذ آب به لایه‌های زیرین در راستای افزایش طول عمر و ایمنی عملیات پروازی باند فرودگاه با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال انجام شده است و همچنین برنامه ریزی جهت ارتقاء سیستم روشنایی باند و هدف گذاری برای ارتقاء ایمنی سطوح پروازی در دست اقدام است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار