امام جمعه موقت شهرکرد گفت: خدا را شاکریم که یک آزمون بزرگ و سرنوشت‌ساز دیگر یعنی انتخابات، با بصیرت و روشن‌بینی ملت ایران به‌خوبی طی شد و مردم ایران بار دیگر سرفراز شدند.
کد خبر: ۱۱۵۷۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳ 08 March 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالحسن فاطمی ۱۸ اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با توصیه نمازگزاران به تقوای الهی و با اشاره اینکه ایران اسلامی همواره در کنف الطاف الهی و دعای خیر قطب عالم امکان راه سعادت و ترقی را گام به گام طی می‌کند، اظهار کرد: این مملکت به فضل الهی می‌رود که زمینه‌ساز حکومت اسلامی و عدالت‌گستر حضرت مهدی (عج) باشد.

امام‌جمعه موقت شهرکرد ادامه داد: در این چند دهه انقلاب، رهبر معظم انقلاب و همه کسانی که صادقانه خدمت می‌کنند، مورد لطف خاص امام زمان (عج) هستند.

وی با ذکر اینکه دشمنان نقشه‌های شومی برای شکست جمهوری اسلامی، از بین بردن میراث شهدا و ملت ایران کشیده بودند، افزود: با هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب و دعای خیر ایشان و هدایت و سکان‌داری کسانی که در میدان زحمت کشیدند و به مدد فرهنگ متعالی مردم، این انتخابات با امنیت و سلامت و آرامش کامل برگزار شد.

فاطمی با تأکید بر اینکه مردم با فرهنگ بزرگ‌منشانه در صحنه حساس انتخابات ظاهر شدند، توضیح داد: لذا این رویداد مهم سیاسی با طمانینه و آرامش و صبر برگزار شد؛ اهمیت انتخابات و دموکراسی و استفاده از نظرات مردم در قرآن کریم مورد تأکید است، از جمله در دو جای مصحف شریف بر مسئله شورا و مشورت گرفتن تأکید دارد و فرمایشات و سیره و روش حکومت‌داری پیامبر (ص) و امیرالمؤمنین (ع) نیز مؤید این موضوع است.

امام‌جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه افراد در جامعه اسلامی باید در تمامی صحنه‌ها آبرومندانه و با صفا و صمیمیت کار‌ها را به پیش ببرند، تصریح کرد: خوشبختانه در صحنه انتخابات این اتفاق را شاهد بودیم و در این استان نیز با سرفرازی این صحنه را طی کردیم و به اذعان مسئولان استان، بهترین انتخابات را به حول و قوه الهی و با هدایت رهبری معظم و فرهنگ عالی مردم داشتیم.

فاطمی به مشارکت خوب مردم استان در انتخابات نیز اشاره و بیان کرد: درصد مشارکت مردم چهارمحال و بختیاری در این عرصه سیاسی با وجود تمام مشکلات و تبلیغات سوء، بسیار خوب بود که جای تبریک دارد.

وی با بیان اینکه امام راحل (ره) به مردم ایران داشتن آرزو‌های بزرگ را آموختند، توضیح داد: ملت ما خواهان ایرانی مقتدر، آبرومند و ثروتمند هستند که هیچگاه در برابر هیچ قدرتی سر تسلیم فرود نیاورد که البته تحقق این آرزو‌ها مستلزم آن است که مردم در وضعیت اقتصادی و معیشتی عالی زندگی کنند.

فاطمی در پایان بیان کرد: امروز مسئولان برای خدمت به مردم شب و روز نمی‌شناسند و بشارت می‌دهند که نتایج این تلاش‌ها به بار می‌نشیند؛ مسئولان برای شب عید و ماه مبارک رمضان در استان تمام تمهیدات را اندیشیده‌اند تا اقلام مورد نیاز مردم به دست آن‌ها برسد. در این راستا بازار‌هایی در سراسر استان تعبیه شده است که امیدواریم نوروز و ماه رمضان خوبی در پیش داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار