مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی گفت : شهرجدید امیرکبیر در حوزه جوانی جمعیت از دستگاه های موفق و پیشرو بوده است.
کد خبر: ۱۱۵۸۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰ 10 March 2024

به گزارش تابناک مرکزی،پروین مفتح زاده مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی در حاشیه بازدید از پروژه های جوانی جمعیت و اقدامات صورت گرفته در شهرجدید امیرکبیر با اشاره به قانون جوانی جمعیت اظهار داشت: قانون جوانی جمعیت ۷۳ ماده دارد که اجرای هر یک از مواد این قانون توسط دستگاه‌های متولی برای ما بسیار مهم است بنابراین به صورت مستمر در حال رصد و ارزیابی عملکرد دستگاه های مرتبط هستیم.

وی افزود: مهم‌ترین اصل، ماده چهار قانون جوانی جمعیت مبنی بر واگذاری زمین و مسکن به خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا است که قطعا تشویق‌گر خوبی برای خانواده ها به فرزندآوری است که برای ما نیز در استان اجرای درست آن حائز اهمیت است.
مفتح زاده بیان کرد: هم اکنون شرکت عمران شهرهای جدید امیرکبیر و مهاجران، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن در زمینه ساخت مسکن فعال هستند که در این حزوه شرکت عمران شهرجدید امیرکبیر و مهاجران از دستگاه های موفق و پیشرو در حوزه جوانی جمعیت در استان بوده اند.
مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری مرکزی ادامه داد: در ماه های اخیر قولی به مردم داده شده بود مبنی بر اینکه ۷۰۰ تا ۹۰۰ قطعه واگذاری زمین به مردم انجام شود که این امر مقداری به طول کشیده و اعلام کردیم باید تا پیش از پایان سال این مهم انجام گیرد که با پیگیر خوب مسئولان شهرهای جدید این موضوع اتفاق می افتد و قطعا خواهیم توانست کام خانواده های خوش جمعیت و دارای 3 فرزند و بیشتر در استان را شیرین سازیم.
وی عنوان کرد: در جریان سفر به شهرجدید امیرکبیر، از نزدیک بازدیدی از فعالیت مشترک شرکت عمران شهرجدید امیرکبیر، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن داشتیم که خوشبختانه شاهد روند خوبی در اجرای پروژه ها هستیم اما انتظار است این روند تسریع شود.
مفتح زاده خاطرنشان کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته و قولی که مسئولان در شهرهای جدید استان دادند امید داریم بتوانیم تا پایان سال مراسم قرعه کشی واگذاری قطعات برای خانواده‌های چند فرزندی را برگزار کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار