معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت:تلاش کنیم روحیه و تلاش جهادی کمرنگ نشود چراکه گروه‌های جهادی در جهت اصلاح جامعه و برای رضای خدا کار می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۵۸۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲ 10 March 2024

به گزارش تابناک لرستان، سیروس ابراهیمی در آیین اهدای جایزه ملی احسان که با هدف تجلیل از فعالین عرصه نیکوکاری بنیاد احسان امروز یکشنبه ۲۰ اسفندماه در سالن جلسات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان برگزار شد، با اعلام رضایت از عملکرد مجموعه ستاد اجرایی این استان گفت: با گذشت ۴۵ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد فعالیت‌های جهادی و تقویت روحیه جهادی هستیم.

وی با یادآوری اینکه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان به‌درستی فعالیت‌های جهادی را در قالب همکاری با فعالان جهادی ادامه داده است، تصریح کرد: در طول عمر بابرکت انقلاب گروه‌های جهادی در قالب‌های مختلف فعالیت داشته و هنوز ادامه دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان کار جهادی را امری مقدس و مورد تأیید ائمه معصومین دانست و افزود: حال و هوای فعالیت جهادی توأم با اخلاص است.

وی با یادآوری فعالیت‌های جهادی اوایل انقلاب در قالب جهادگران جهاد سازندگی، گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه کار و روحیه جهادی را رها نمی‌کند و گروه‌های جهادی در طول انقلاب در قالب مجموعه‌های مختلف در کنار حاکمیت وجود داشته است.

ابراهیمی بر لزوم انسجام‌بخشی به فعالیت‌های گروه‌های جهادی همکار ستاد اجرایی لرستان تأکید کرد و افزود: تلاش کنیم روحیه و تلاش جهادی کمرنگ نشود چراکه گروه‌های جهادی در جهت اصلاح جامعه و برای رضای خدا کار می‌کنند.

وی با بیان اینکه گا‌ها گروه‌های جهادی همکار ستاد اجرایی لرستان بدون دفتر و تشکیلات در پرداخت تسهیلات و فعالیت‌ها به مراتب از ادارات قوی‌تر عمل می‌کنند، اضافه کرد: به برکت کار‌های جهادی خدمات نظام در دورافتاده‌ترین روستا‌ها رفته است.

در آیین جایزه ملی احسان از ۲۰ فعال جهادی لرستان در عرصه‌های مختلف تجلیل شد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار