شهردار ابهر گفت: تحقق شهر الکترونیک و شهروند الکترونیک نیز جزو دستور کار شهرداری است که تحقق این موضوع علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه از حجم مراجعات شهروندان به شهرداری نیز می‌کاهد.
کد خبر: ۱۱۵۹۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰ 16 March 2024

به گزارش تابناک زنجان، عباس رضا حیدری امروز (شنبه ۲۶ اسفند ماه) در دیدار با معتمدان ابهر با اشاره به اینکه همه برنامه‌هایی که در شهرداری انجام می‌شود بر مبنای مطالعه محوری، برنامه محوری و مردم محوری است، توضیح داد: به هیچ عنوان شهرداری و اعضای شورای اسلامی به دنبال انجام کار‌های سلیقه‌ای و جزیره‌ای نیستند بلکه به دنبال انجام کار‌های زیرساختی و ریشه‌ای برای حل مشکلات در شهر هستیم.

وی با توضیح اینکه همه کار‌ها از پیوست فرهنگی برخوردار است، ادامه داد: تسریع در کارها، تکریم ارباب رجوع و اعتماد سازی نیز از دیگر اولویت‌هایی است که در شهرداری دنبال می‌شود.

شهردار ابهر با اشاره به بافت فرسوده که شامل حسین‌آباد، شریف آباد، هسته مرکزی شهر و هسته مرکزی شناط است، ادامه داد: مشوق‌هایی برای این مناطق در نظر گرفته شده است که از شهروندان درخواست داریم از این مشوق‌ها استفاده کنند.

وی در ادامه با توضیح اینکه ترافیک نیز یکی از معضلاتی است که شهروندان را آزار می‌دهد، متذکر شد: هم شورا و هم شهرداری برنامه‌هایی برای حل مشکلات ترافیکی شهر دارد که برای انجام این برنامه‌ها نیاز به هماهنگی و همکاری با مالکان برای عقب‌نشینی برخی از ساختمان‌ها و همچنین بازگشایی برخی از معابر داریم.

این مسئول با اشاره به اینکه شهر الکترونیک و شهروند الکترونیک نیز جزو دستور کار شهرداری است، تصریح کرد: تحقق این موضوع علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه از حجم مراجعات شهروندان به شهرداری نیز می‌کاهد و شهروندان در هر نقطه‌ای از ایران می‌توانند از خدمات مورد نیاز بهره‌مند باشند که در این راستا در تلاشیم با خرید نرم‌افزار‌های مورد نیاز خدمات را به سمت الکترونیکی بودن پیش ببریم.

شهردار ابهر با اشاره به اینکه یکی از مشکلاتی که در شهر ابهر وجود داشت این بود که ابهر محلی برای تجمع نداشت که این مشکل را نیز پیگیری کردیم، متذکر شد: برخی از میدان‌های شهر نیز نیاز به اصلاح هندسی داشت که این موضوع نیز محقق شد.

وی با تاکید بر اینکه آمده‌ایم تا گام‌های مثبت برای مردم این شهر برداریم، افزود: در شهر کار‌های زیادی انجام می‌شود، اما لیاقت شهر و شهروندان بیشتر از این است که برای خدمت‌رسانی بیشتر نیاز است که همه دست به دست هم دهیم تا این موضوع محقق شود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار