تابناک هرمزگان_مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با توجه به رایزنی های انجام شده، در صدد هستیم مشکل مسکن پاکبانان قشم را در اسرع وقت برطرف کنیم.
کد خبر: ۱۱۵۹۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱ 19 March 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان از قشم؛ عادل پیغامی در ضیافت افطار به رنگ مهربانی پاکبانان و مسئولان جزیره قشم بیان کرد: با هماهنگی های انجام شده یک قطعه زمین در نزدیکی قشم برای پاکبانان در نظر گرفته شده و عملیات آماده سازی آن در حال انجام است.

وی با بیان اینکه، پاکبانان سربازاران خط مقدم پاکیزگی شهر هستند، اضافه کرد: به همین دلیل و با توجه به افزایش قیمت مسکن در قشم و کاهش قدرت خرید و افزایش هزینه های زندگی کارکنان، این مهم در دستور کار است.

امام جمعه شهرستان قشم نیز گفت: موضوع تامین زمین و تشکیل تعاونی مسکن برای پاکبانان مطالبه ای است که با همت مسئولان محترم سازمان منطقه آزاد قشم و بنیاد مسکن، می تواند دعای خیر صدها خانوار کم بضاعت و سختکوش قشم را بدرقه راه مسئولان سازد.

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی ضمن سپاس از مدیرعامل، معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم در خصوص قول پیگیری حل مشکل مسکن پاکبانان بیان کرد: پاکبانی یکی از مشاغل سخت و حساس جامعه است و نمی توان حتی یک روز بدون ارائه این خدمات، شهر را اداره کرد.

وی با اشاره به نیاز قشر پاکبان به تامین مسکن ارزان، اظهار کرد: در صورتی که سازمان منطقه آزاد، بنیاد مسکن و دستگاه های متولی هر چه سریعتر درباره حل این مشکل دست به کار شوند، دغدغه فکری بسیاری از دهک های پایین جمعیتی برطرف می شود.

وی دغدغه دهک های پایین جمعیتی را دغدغه دولت آیت الله رئیسی برشمرد و افزود: امیدواریم با توجه به درخواست های چندساله این عزیزان، در این دولت شاهد به ثمر نشستن وعده ها باشیم.

در این مراسم، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، رییس هیات مدیره شرکت آرمین شهر پاکی، شهردار و تنی چند از مدیران حوزه عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم با حضور در بین پاکبانان، روزه خود را باز کردند.

برچسب ها: منطقه آزاد قشم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار