مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: بیش از ۲۱۰ هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی لرستان در یک هفته گذشته بازدید کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۶۰۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲ 23 March 2024

به گزارش تابناک لرستان، عطا حسن‌پور امروز چهارم فروردین ماه اظهار کرد: از ابتدای ۲۵ اسفندماه تا سومین روز فروردین جاری، ۲۱۰ هزار و ۵۶۹ نفر مسافر نوروزی و گردشگر از اماکن تاریخی، جاذبه‌های طبیعی و تاریخی استان بازدید کردند.

وی افزود: از این تعداد ۳۶ هزار و ۷۹۹ نفر از اماکن تاریخی، ۵۱۱ نفر از اماکن تفریحی، ۱۹ هزار و ۵۱۰ نفر از اماکن دست ساز و ۱۰۴ هزار و ۱۸۶ نفر از جاذبه‌های طبیعی بازدید کرده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان تصریح کرد: هم چنین در مدت یاد شده ۱۹ هزار و ۹۶۵ نفر با حضور در اماکن مذهبی و هم چنین ۲۹ هزار و ۵۹۸ نفر از موزه‌های استان بازدید کردند.

حسن پور اضافه کرد: با توجه به بهبود وضعیت آب و هوا، انتظار می‌رود حجم بازدید گردشگران از اماکن تاریخی و طبیعی استان در روز‌های آینده افزایش یابد.

وی بیان کرد: برای دسترسی بهتر گردشگران به اماکن تاریخی و موزه ها، امکان خرید و تهیه بلیط از طریق اپلیکیشن‌ها و تارنمای تهیه بلیط میسر شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: هم چنین اپلیکیشن لرستان سفر نیز برای معرفی بیشتر و بهتر جاذبه‌های گردشگری استان در دسترس عموم قرار گرفته است.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار