مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان در آستانه روز ۱۳ فروردین با تاکید بر صیانت از منابع طبیعی در روز انس با طبیعت، گفت: امیدوارم در این روز در کنار مهربانی و دوست داشتن طبیعت، از ضربه زدن به آن پرهیز کنیم.
کد خبر: ۱۱۶۰۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰ 30 March 2024

به گزارش تابناک لرستان، حسین میرزایی شامگاه یازدهم فروردین‌ماه ضمن تسلیت بمناسبت شهادت حضرت علی (ع) که با ۱۳ فروردین مصادف شده است، از مردم خواست که در روز ۱۳ فروردین به عنوان روز طبیعت، با خلوص تمام، زیبایی‌های طبیعت را پاس بدارند و در ارزانی کردن این زیبایی‌ها و دوستی‌ها، حریم‌دار و حافظ منابع طبیعی بوده و قدردان نعمات الهی باشند.

وی با اشاره به اینکه نباید زیبایی‌ها و حیات طبیعت را به خاطر لذت‌ها و شادی‌های زودگذر به خطر انداخت، خاطرنشان کرد: بهتر است گردشگران در روز ۱۳ فروردین و دیگر اوقات برای گذراندن ایام فراغت در طبیعت، اجاق‌های نفتی و یا گازسوز همراه داشته باشند و برای پخت و پز از این امکانات استفاده کنند.

میرزایی با اشاره به برخی سهل‌انگاری‌ها در روشن کردن آتش و بی‌توجهی به خاموش کردن آن‌ها در هنگام بازگشت از تفریح، اضافه کرد: نباید با چنین بی‌احتیاطی به سرمایه ارزشمند جنگل و مرتع ضربه وارد کنیم و یا اسباب از بین رفتن آن‌ها را فراهم آوریم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: پرسنل یگان حفاظت این اداره کل آماده هستند تا در صورت بروز حوادث و اتفاقات ناگوار در صحنه باشند و برای این امر شهروندان می‌توانند با شماره تلفن ۱۵۰۴ تماس بگیرند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار