طرح نوروزی جمعیت هلال احمر ساوه از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا ۱۷ فرودین ماه سال جاری ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۶۰۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۲ 01 April 2024

به گزارش تابناک مرکزی،نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: وجود ظرفیت‌های تاریخی می‌تواند ساوه و زرندیه را به مقصد گردشگری کشور تبدیل نماید.

حجت الاسلام سبزی در جریان بازدید از پایگاه امداد و نجات هلال احمر ساوه افزود: راههای مهمی از محور‌های مختلف کشور به ساوه وجود دارد که می‌تواند با برنامه ریزی و اعلام آمادگی سرمایه گذاران، شاهد حضور گردشگران بیشتر در این دو شهرستان باشیم.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی نیز، پس از سرکشی و بازدید از پایگاه‌های امداد و نجات و جوانان این جمعیت در سطح شهرستان ساوه گفت: در طرح نوروزی جمعیت هلال احمر، ۳۲ پایگاه ثابت و سیار امداد و جوانان در استان مرکزی، انواع خدمات راهنمایی و کمک‌های اولیه را به مسافرین و مراجعه کنندگان ارائه می‌نمایند.
شهرجردی افزود: از ابتدای شروع طرح نوروزی تاکنون، بیش از ۴۳ هزار نفراز خدمات و طرح‌های جمعیت هلال احمر در استان بازدید و بهره‌مند شده اند.
وی با اشاره به آمادگی پایگاه‌های هوایی، کوهستان، واکنش سریع و پایگاه توانا گفت: در این مدت از ۳۵ ماموریت انجام شده، ۳۰ ماموریت در جاده‌ها با ۱۱ عملیات رهاسازی و ۳ ماموریت در کوهستان انجام شده که در این ماموریت‌ها به ۱۴۱ مصدوم ارائه خدمت شده که ۲۵ مصدوم به مراکز درمانی استان منتقل شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی در خصوص استقرار پایگاه‌های جوانان نیز گفت: در این پایگاه‌ها که امسال با استقبال مسافرین روبروبه شده است، با برپایی خیمه‌های نماز همزمان با ماه مبارک رمضان بیش از ۴ هزار نفر از خدمات این خیمه‌ها در غالب اقامه نماز و توزیع افطاری بهره‌مند شده اند
وی در خصوص برنامه‌های جمعیت هالال احمر در پایگاه‌ی نوروزی نیز ادامه داد: در راستای پایش کنترل فشار خون و قند خون نیز، بیش از ۷۵۰۰ نفر در این پایگاه‌ها مورد پایش قرار گرفته اند، در غرفه‌های طرح یاس بیش از ۱۳۰۰ نفر و استفاده از غرفه‌های فضای کودک بیش از ۸۲۰۰ نفر، بهرمند شده اند و همچنین در پویش بهرفت که به آموزش رانندگان و همراهان آنها می‌پردازد، نکات لازم در خصوص رانندگی آموزش داده می‌شود که با رشد ۱۲۰ درصدی به بیش از ۶۶۰۰ نفر ارائه خدمت شده است.
گفتنی ست طرح نوروزی جمعیت هلال احمر از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا ۱۷ فرودین ماه سال جاری ادامه دارد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار