سرمربی تیم گل گهرسیرجان می‌گوید تیمش فردا بازی دشواری برابر تیم استقلال خوزستان دارد.
کد خبر: ۱۱۶۳۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۹ 17 April 2024

به گزارش تابناک کرمان، مارینوس اوزونیدیس عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال خوزستان در هفته هفته بیست و چهارم لیگ برتر، اظهار کرد: ما ۱۱ بازیکن داریم برای شروع. همان‌طور که قبلاً هم بار‌ها گفتم به همه گروه اعتماد دارم. امیدوارم هر بازیکنی که بازی می‌کند بهترین خودش را به نمایش بگذارد تا نتیجه بگیریم.

او درباره بازی فردا برابر استقلال خوزستان گفت: این بازی‌ها، مسابقات سخت و عجیبی است به دلیل این‌که تیم روبه‌رو برای بقا در لیگ می‌جنگد و همه توان خودشان را برای این بازی می‌گذارند. ما هم همه هدف‌مان این است که این بازی را برای ارتقای جایگاه‌مان پیروز شویم به‌ویژه این‌که بازی قبلی را از دست دادیم.

سرمربی گل‌گهر افزود: هر چند که خیلی بد است بازیکنان زیادی غایب هستند، اما از طرف دیگر به بازیکنان دیگر به‌ویژه جوانان این شانس را می‌دهیم که خودشان را نشان دهند. همیشه این‌گونه است که وقتی چیزی را از دست می‌دهی چیز دیگری را به‌دست می‌آوری. برای من مهم این است که آنچه از آن‌ها می‌خواهیم در طول مسابقه نشان دهند و احترامی که برای باشگاه قائل هستند را نشان دهند.

او ادامه داد: تیمی مثل ما همیشه با هدف بازی می‌کند و هدفش این است که نتیجه‌ای که می‌خواهد را به‌دست آورد. به‌خاطر همین بازیکنان فردا نمایش خوبی خواهند داشت و تمام تلاش خود را خواهند کرد که بازی را ببرند.

اوزونیدیس درباره رضایت خود از بازیکنان جوان تیمش، گفت: توصیه من این است که با قدرت تمرینات و بازی خود را ادامه دهند، چون برای تیمی مثل گل‌گهر قرار گرفتن در ترکیب اصلی دشوار است و بازیکنان باید تلاش زیادی کنند. هدف باشگاه این است که بازیکنانش رشد و ارتقاء پیدا کنند. برای همین گفتم یک روی این غیبت این است که این بازیکنان نیستند، اما روی خوب آن نشان دادن بازیکنان جوان تیم خواهد بود. به همه بازیکنانی که در لیست ما هستند اعتقاد داریم. برای همین هر لحظه که به آن‌ها نیاز داشته باشیم باید آماده باشند و با صد درصد توان خود بازی کنند.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار