مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی از اعطای ۶۰۰ هزار تومان اعتبار خرید به مادران دارای کودک شیرخوار در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۳۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۸ 20 April 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، مهدی اسلام خواه اظهار کرد: اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی به میزان حدود ۶۰۰ هزار تومان برای مادران دارای فرزند شیرخوار در سه دهک اول درآمدی در کشور تامین شده که در خراسان شمالی بیش از سه هزار مادر را شامل می‌شود.

وی افزود: طرح «یسنا» برای مادران دارای فرزند شیرخوار زیر دو سال در سه دهک اول درآمدی تا سقف اعتبار ۶۰۰ هزار تومان با همکاری ستاد ملی جمعیت اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: مادران مشمول این طرح می‌توانند از بسته‌های حمایتی پیش بینی شده که شامل لبنیات، پروتئین، حبوبات، روغن، غلات، مغزی جات، میوه‌جات و سبزیجات و بسته بهداشتی شامل پوشک، شامپو، صابون و شوینده‌های بهداشتی برای کودک و مادر است تا مبلغ حدود ۶۰۰ هزار تومان به صورت رایگان خرید کنند.

اسلام خواه ادامه داد: این اعتبار در حساب سرپرست خانوار‌های مشمول طرح تامین شده و قابل بهره برداری و خرید است و امکان خرید اقلام مورد تایید از طریق تمام فروشگاه‌های طرف قرارداد کالابرگ در دسترس قرار دارد.

به گفته وی، برای اینکه خانواده‌ها از مبلغ اعتبار مطلع شوند، می‌توانند به برنامه کاربردی «شما» با کد ملی سرپرست خانوار وارد شده و به نزدیک‌ترین فروشگاه طرف قرارداد برای خرید مراجعه کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی همچنین گفت: این طرح در سال گذشته صرفا در هشت استان اجرا می‌شد، اما اکنون به همه استان‌ها تسری یافته و به جای یک دهک، شامل سه دهک نخست شده است.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار