به منظور واگذاری اجرای برنامه‌های توانمند سازی در حوزه‌‌های اشتغالزایی، ارتقای سلامت و بهبود عدالت آموزشی در سطح کشور، مجریان استانی بنیاد علوی معرفی شدند
کد خبر: ۱۱۶۴۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۷ 24 April 2024

تابناک-به منظور واگذاری اجرای برنامه‌های توانمند سازی در حوزه‌‌های اشتغالزایی، ارتقای سلامت و بهبود عدالت آموزشی در سطح کشور، مجریان استانی بنیاد علوی معرفی شدند.

بنابراین گزارش طی حکمی از سوی رئیس هیات مدیره و سرپرست بنیاد علوی کشور علی نیک بخت از جوانان انقلابی، توانا و خلاق استان کهگیلویه بویر احمد با پیشنه ی موفق به عنوان دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در لنده هم اکنون به عنوان مجری و نماینده بنیاد علوی در سطح استان کهگیلویه و بویر احمد انتخاب و معرفی شد.

مهندس نیک بخت با اشاره به تدوین سند توسعه استان در بخش های مختلف و استفاده از ظرفیت های نخبگان در راستای توانمندسازی مناطق محروم استان بیان داشت در دوره جدید ماموریت های بنیاد علوی، پیشرفت اقتصادی مناطق محروم و روستایی مبتنی بر توانمند سازی، اشتغال زایی و درآمد پایداری اقشار ضعیف خواهد بود.

وی افزود؛ توسعه و ارتقای سلامت با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه و گلوگاه های حساس، حضور موثر و اهرمی در توسعه نوآوریهای نوین سلامت اقشار ضعیف در دستور کار مجموعه ی بنیاد علوی است.

نماینده بنیاد علوی در استان سومین ماموریت بنیاد را ارتقای عدالت آموزشی با تاکید بر جمعیت دانش آموزی و تامین شرایط خاص برای استعدادهای برتر اقشار ضعیف برشمرد و افزود تسهیل‌گران و مجریان شهرستانهای هدف بنیاد علوی در استان تا نیمه دوم اردیبهشت ماه بعد از گذراندن مراحل مختلف آزمون، ارزیابی شایستگی و مصاحبه تخصصی و فنی توسط بنیاد علوی انتخاب و معرفی می شوند.

معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
جز خیانت به لنده کاری نکرد
سربازولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
مرد بااصالت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار