مدیر کمیته امداد امام خمینی آمل گفت: تاکنون مردم آمل بیش از 935 میلیون و 300 هزار ریال در سال تحصیلی جدید به دانش‌آموزان بی‌بصاعت و نیازمند کمک کردند.
کد خبر: ۱۱۶۴۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳ 22 October 2015
به گزارش تابناک مازندران از شهرستان آمل، غلام‌رضا علی‌پور صبح امروز در نشست با کارکنان این نهاد بیان کرد: ماه محرم یکی از ماه‌های بزرگ الهی بوده که باید حرمت آن در جامعه حفظ شود.
وی افزود: به‌مناسبت فرا رسیدن ایام عزای اهل بیت و ماه محرم مراسم عزاداری، سینه‌زنی، روضه‌خوانی و سخنرانی هر روز با حضور کارکنان و خانواده‌های تحت حمایت در این اداره برگزار می‌شود.
علی‌پور از برگزاری یک دوره آمورشی کمک‌های اولیه با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان آمل ویژه کارکنان کمیته امداد در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: در این دوره آموزشی تعداد 35 نفر شرکت داشتند و با استفاده از تجارب اساتید مجرب به آنها مدرک معتبر از سوی اداره فنی و حرفه‌ای آمل اعطا می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی سالمندان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل، تصریح کرد: این دوره آموزشی به مدت دو روز با حضور اساتید مجرب برگزار شد که پس از پایان آن سبد حمایتی کالا و لوازم بهداشتی به افراد اهدا می‌شود.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها در ابتدای سال تحصیلی جدید برای حمایت از دانش‌آموزان محروم و بی‌بضاعت بیان کرد: این جشن برای بازگشایی مدارس و کمک به دانش‌آموزان محروم و نیازمند هر سال برگزار می‌شود که در این شهرستان تعداد 21 پایگاه ثابت و سیار برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته شد.
این مسئول با اشاره به شعار امسال جشن عاطفه‌ها با نام «مهر در انتظار همدلی»، با توجه به منویات و تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی و نام‌گذاری سال‌جاری به نام دولت و ملت؛ سال همدلی و همزبانی، گفت: 18 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در این شهرستان ثابت بوده و سه پایگاه هم به‌صورت سیار کمک‌های مربوط به دانش‌آموزان بی‌بضاعت را جمع‌آوری کردند.
علی‌پور متذکر شد: تاکنون مردم آمل بیش از 935 میلیون و 300 هزار ریال به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نیازمند کمک کردند.
وی با اشاره به اینکه مرکز نیکوکاری سجادیه که به‌عنوان تنها مرکز نیکوکاری آمل فعالیت دارد، در آستانه بازگشایی مدارس مبلغ 9 میلیون و 705 هزار ریال یاری‌رسانی داشت، گفت: این کمک‌ها از سوی خیران، دانش‌آموزان، والدین، فرهنگیان و پایگاه‌های مقاومت بسیج جمع‌آوری شده است.
علی‌پور با اشاره به اینکه آمار کمک‌های دانش‌آموزان در مدارس همچنان به اداره کمیته امداد امام خمینی آمل ارسال می‌شود، تصریح کرد: مبلغ جمع‌آوری شده جشن عاطفه‌ها با اختصاص مبلغ تشویقی بلافاصله به حساب مددجویان دانش‌آموز واریز می‌شود تا در ایام تعطیلات برای فرزندان بی‌بضاعت و دانش‌آموزان نیازمند لوازم ضروری زندگی و تحصیل تهیه شود.
مدیر کمیته امداد امام خمینی آمل اضافه کرد: 36 هزار پاکت هدایای جشن عاطفه‌ها برای کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و محروم در مدارس این شهرستان توزیع شده است تا به دانش‌آموزان نیازمند و بی‌سرپرست در تهیه پوشاک، نوشت‌افزار و لوازم مدرسه کمک‌رسانی شود.
این مسئول با اشاره به اینکه تعداد 30 هزار پاکت در این شهرستان بین مدارس توزیع شد، تصریح کرد: 6 هزار پاکت دیگر هم برای توزیع در بین دانش‎‌آموزان بسیجی و پایگاه‌های مقاومت بسیج در محلات به سازمان بسیج دانش‌آموزی اختصاص یافته است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار