فرماندار سیروان:
فرماندار سیروان با اشاره به اینکه مشکلات زیرساختی روستای باغله برطرف می‌شود، گفت: در سال جاری بیش از ۴ هزار مترمربع بیس و آسفالت در روستای باغله انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۵۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۵ 08 May 2024
به گزارش تابناک ایلام؛ محمدباقر شریفی فرماندار سیروان در بازدید از روستای باغله، گفت: به منظور جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها برنامه‌های قابل قبولی در سطح روستاها به‌خصوص مناطق کمتر توسعه یافته در حال اجرا است.
وی با بیان اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به مناطق روستایی دارد، افزود: در طول سال گذشته تعدادی از روستاهای شهرستان از طرح هادی برخوردار شدند و امسال این موضوع نیز استمرار دارد و در سال جاری بیش از ۴ هزار مترمربع بیس و آسفالت در روستای باغله انجام می‌شود.
 
شریفی خاطرنشان کرد: زیباسازی مبلمان و ایجاد زیرساخت‌ها در سطح روستاهای شهرستان باعث جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها و مهاجرت معکوس به مناطق روستایی می‌شود.
 
وی با بیان اینکه بازدید از مناطق روستایی به منظور رفع مشکلات و توزیع عدالت اعتبارات است، تصریح کرد: در طول سال گذشته تاکنون از بیش ۵۴ روستا بازدید میدانی انجام شده، مشکلات شناسایی و در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مطرح و پروژه‌های اولویت‌دار در دستور کار قرار گرفته است.
 
فرماندار سیروان، اظهار داشت: مشکلات در سطح مناطق روستایی این شهرستان شناسایی شده و تلاش می‌شود که در کمترین زمان ممکن انجام شوند، مسئولان شهرستان تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات زیرساختی به‌کار خواهند گرفت و به ترتیب اولویت اجرایی می‌شوند.
 
وی یادآور شد: طرح نهضت آسفالت معابر روستایی با هدف ارتقا بهداشت محیط عمومی هدایت آب‌های سطحی، ارتقای کیفیت محیط زندگی و ایجاد نشاط و انگیزه برای تثبیت جمعیت در روستا‌ها انجام می‌شود.

شریفی اضافه کرد: اجرای طرح هادی باعث توسعه و عمران در مناطق روستایی می‌شود، و هم‌اکنون بیشتر روستاهای شهرستان از اجرای طرح هادی برخوردار و یا در حال اجرا هستند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار