مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در دولت سیزدهم ۲۴۶ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در استان زنجان انجام شده است.
کد خبر: ۱۱۶۷۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۴ 21 May 2024

به گزارش تابناک زنجان، مجید گلشنی‌منفرد با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و جمعی از همراهانش، اظهار کرد: در دولت سیزدهم ۴۳۵ واحد صنعتی با اشتغال‌زایی ۱۵ هزار و ۴۴۶ نفر راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه تکمیل زنجیره‌های ارزش صنعتی راهبردی استان زنجان در دولت سیزدهم بسیار مورد تاکید رئیس جمهور شهید بود، بیان کرد: تکمیل زنجیره صنایع نساجی، پوشاک، صنایع شوینده، کاغذ و صنایع فولاد از جمله اقداماتی بود که در استان زنجان در طول خدمت دولت سیزدهم انجام شده است.

او با بیان اینکه احیای واحد‌های راکد استان در دولت سیزدهم پیگیری و نتایج مطلوبی را در استان به همراه داشت، گفت: احیای ۶۰ واحد صنعتی استان زنجان با اشتغالزایی ۲۳۹۲ نفر و سرمایه‌گذاری ۷۴۳۹ میلیارد تومان در دولت سیزدهم مؤید تلاش‌های انجام‌شده در این بخش است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان به احیای ۳۶ واحد‌های معدنی استان با اشتغالزایی ۱۹۲ نفر و سرمایه‌گذاری ۲۹۰ میلیارد تومان در دولت سیزدهم اشاره و اظهار کرد: افتتاح و احیای هفت واحد صنعتی و معدنی با سرمایه‌گذاری به‌روز ۲۱ هزار و ۷۷۵ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲۱۷۴ نفر در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان و با حضور وزیر صمت در شهرستان‌های ابهر، سلطانیه، زنجان و ایجرود انجام شد.

وی با اشاره به اینکه شهید آیت‌الله رئیسی در سفر‌های استانی نگاه ویژه‌ای به بخش صنعت و معدن استان داشت، گفت: از ظرفیت‌هایی که در دوره خدمت خالصانه این شهید بزرگوار به‌وجود آمد، باید بهترین بهره را ببریم تا ادامه‌دهنده شایسته‌ای در مسیر خدمت به مردم باشیم.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار