سرپرست ورزش و جوانان شهرستان نیر از شناسایی پنج رشته ورزشی اولویت دار این شهرستان برای توسعه ورزش قهرمانی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۷ 27 October 2015

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر نگاهی صبح دوشنبه در نشست هم اندیشی هیئت های ورزشی شهرستان نیر افزود: براین اساس رشته های شمشیر بازی، تکواندو، دو و میدانی، کشتی و شنا پنج رشته اولویت دار این شهرستان است.

وی تاکید کرد که بر اساس تحلیل گروه ورزش قهرمانی و حرفه ای استان و بررسی های به عمل آمده این شهرستان، ورزشکاران نیر در این رشته ها می توانند صاحب عناوین و مقام های استانی و ملی شوند.

سرپرست ورزش و جوانان شهرستان نیر با تاکید بر اینکه محدودیت منابع تمرکز بر رشته های اولویت دار این شهرستان را ضروری می سازد، بیان داشت: برای تقویت ورزش قهرمانی این شهرستان ناگزیر از توجه به رشته هایی هستیم که در آن دارای استعدادهای بالقوه است.

وی نبود درآمدهای حاصل از واگذاری اماکن ورزشی شهرستان و محدودیت منابع مالی را یکی از دلایل این امر برشمرد.

نگاهی یادآور شد: برگزاری المپیاد ورزشی زیر ۱۶ سال استان نشان داد این شهرستان می تواند با تکیه بر ورزشکاران رده های سنی پایه نسبت به آینده قهرمانان خود و ارتقاء و پیشرفت آنها خوش بین باشد.

نادر پیران رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه ای استان اردبیل نیز در این جلسه از هیئت های ورزشی شهرستان نیر خواست تا جهت ارتقاء ورزش قهرمانی شهرستان به ویژه در بعد آموزش ارتباط خود را با اداره ورزش شهرستان و هیأت های استانی تقویت کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار