رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه امروز شاهد هستیم که شهرداری تهران وارد موضوعات آسیب های اجتماعی به تفکیک شده گفت: این در حالی است که در گذشته خیلی ها جرات بیان این مسائل را نداشتند و این اقدام شهرداری جای تقدیر و تشکر دارد.
کد خبر: ۱۱۸۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶ 27 October 2015
فاطمه دانشور در دویستمین جلسه شورا در جریان ارائه گزارش طرح ارتقا زندگی در مرکز تاریخی تهران، تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که تابوی طرح آسیب های اجتماعی شهر تهران شکسته شده است. مساله مهمی که باعث می شود بررسی این موضوع با جدیت بیشتری پیگیری شود.

وی با یادآوری اینکه اقدامات شهرداری تهران قابل تقدیر و تشکر است، خاطرنشان کرد: این صحبت هایی که انجام می شود و استفاده از رسانه هایی همچون همشهری و یادآوری خطرات منطقه 12 به مردم، باعث ایجاد حساسیتی در بین مردم شده که از این حساسیت ها به عنوان فرصت باید بهره ببریم.

عضو کمیسیون اجتماعی شورا با اشاره به اینکه من نماینده تجار و بازرگانان در اتاق بازرگانی هستم و امروز شاهد آن هستم که عزم جزمی بین این افراد که آسیب های اجتماعی در کنار محل کسب درآمدشان در جریان است، حساس می شود، گفت: هیچ کدام از این تجار و بازرگانان به ذهن شان خطور نمی کرد که مسائلی اینچنینی در شهر وجود دارد و وقتی این موضوعات را بررسی کردیم، تصمیم گرفته اند همان طور که نهضتی را برای مدرسه سازی راه اندازی کردند و امروز کشور را در بعد مدرسه سازی برخلاف دولت حمایت کرده اند، منطقه 12 را نیز حمایت کنند.

دانشور متذکر شد: تا مادامی که شهرداری این مسائل را دنبال می کند، به نوبه خود از اقدامات شهرداری سپاسگزارم البته نقدهایی نیز به این روند اجرا داریم اما به نظر می رسد اگر مطالعات ادامه داشته باشد و سند اقدامی نیز تهیه شود، این طرح می تواند موجزتر باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار