محمدرضا مروارید استاندار ایلام در پیامی عروج آسمانی سردار شهید صارم طهماسبی را به مقام عظمای ولایت، مردم شهید پرور استان، همرزمان و خانواده محترم این شهید والامقام تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۲۴۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 07 November 2015
به گزارش روابط عمومی استانداری ایلام، در پیام استاندار ایلام آمده است،
بسمه تعالی
کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام
شهادت، نه نوعی از مرگ، بلکه سعادت و حیات پایداری است که خداوند متعال برای بندگان خاص خویش وعده فرموده است. عروج آسمانی جانباز سرافراز صارم طهماسبی دلاور ایرانی و سپاه اسلام و همرزم عارف شهید دکتر مصطفی چمران که سالها با صبوری رنج ترکشهای دشمن را در وجودش تحمل کرد و وجودشرا تقدیم آرمان های انقلاب اسلامی کرد را به مقام عظمای ولایت و مردم شهید پرور ایلام، همرزمان و خانواده محترمش تسلیت عرض می کنم.
یقین دارم اجر و پاداش این همه صبر و مقاومت در درگاه خداوند محفوظ خواهد ماند ، هر چند که باب فراق و هجران سخت و دشوار است لیکن تقدیر الهی را جز صبر و بردباری چاره ای نیست.
اینجانب شهادت این سردار پر افتخار را به محضر حضرت امام زمان(عج)، رهبری معظم انقلاب اسلامی، ریاست جمهوری، پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران و بخصوص خانواده مکرمشان تبریک و تسلیت عرض نموده و علو درجات این شهید بزرگوار را از درگاه الهی مسئلت دارم.

محمدرضا مروارید
استاندار ایلام

حاج صارم طهماسبی جانباز 70 درصد و آزاده سرافراز اهل شهرستان آبدانان از سرداران سرافراز ایران اسلامی و از همرزمان شهید والا مقام دکتر چمران بود که عمر با برکت خویش را در حفظ آرمان های انقلاب اسلامی ایران و حضرت امام (ره ) صرف نمودند و ولایت مداری ایشان زبانزد خاص و عام بود.
شهید طهماسبی از جانبازان 70 درصد جنگ تحمیلی پس از یک دوره طولانی دو ساله و تحمل رنج و درد ناشی از جراحت دوران دفاع مقدس صبح روز جمعه 15 آبان دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.
این شهید والامقام در دو سال گذشته بخاطر وجود ترکش در قسمت سر و آسیب دیدگی مغز، با مشکلات شدید جسمی و تحرکی مواجه شده بود.
مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام روز شنبه 16 آبان ساعت 14 در شهرستان آبدانان زادگاه شهید با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان و همرزمان این شهید برگزار می شود.
شهید طهماسبی در مسئولیت های مختلف عملیاتی، شناسایی، رزمی و فرماندهی یگان های پیاده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان ایلام خدمات شایانی به اسلام و انقلاب ارائه کرد.
در 13 آبان سال 1363 هنگام ماموریت شناسایی در منطقه سرخر مهران از سوی گروه معروف به گوش برها به اسارت درآمد و پس از 50 ماه اسارت به آغوش ایران اسلامی بازگشت.
این آزاده و جانباز سرافراز میادین نبرد حق علیه باطل دارای شش فرزند است که همگی جزء نخبگان علمی بوده و در مدارج مختلف تحصیلی مشغول ارائه خدمت به جامعه هستند.
حاج صارم طهماسبی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد علوم سیاسی و سوابق درخشانی در تدریس و تفسیر قرآن و نهج البلاغه داشت.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یارمحمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
نام این رزمندگان دلاور باعث غرور رزمندگان لشکر 11 امیر بود شخصی بی ادعا وباتوان بود در جبهه اسمش اشنا بو د روحش با شهدا کربلا شاد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار