در هفته چهاردهم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس که عصر جمعه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد، 65 راس اسب در هفت دور مختلف در مسافت های یک هزار ، 1200 و 1600 متر با هم رقابت کردند.
کد خبر: ۱۴۷۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱ 18 December 2015
دور اول این هفته از مسابقات مخصوص اسب های ترکمن سه تا چهار ساله نبرده بود که در پایان اسب های بارگل ، آرگام مهر و ثریا هورس به ترتیب اول تا سوم شدند.
رقابت اسب های دوخون دو ساله 8 تا 12 امتیاز در دور دوم این مسابقات با قهرمانی گلاسکو به پایان رسید و اسب های کلین هورس و استیکت به ترتیب دوم وسوم شدند و در دور سوم نیز اسب های دایاناهج ، ریو گیفت و شارون در گروه اسب های تروبرد داخلی دو ساله 2 تا 6 امتیاز حائز مقام های برتر شدند.
دور چهارم هفته چهاردهم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبد اختصاص به اسب های دوخون دو ساله 16 تا 22 امتیاز داشت که در پایان اسب های ریوبندر، آذامر و سودانور به ترتیب اول تا سوم شدند و در دور پنجم مخصوص اسب های دوخون سه ساله 16 تا 22 امتیاز نیز اسب دازسالار اول شدو اسب های رامونا و کینگ دوم و سوم شدند.
اسب های دو خون سه تا چهارساله 24 تا 32 امتیاز برگزار کننده دور ششم این رقابت ها بودند که در پایان قلیچ بابا ، آلیسا و سرور 2 به ترتیب اول تا سوم شدند و در دور هفتم مخصوص اسب های تروبرد داخلی سه تا چهار ساله 24 تا 24 امتیاز نیز اسب های کاواکا کووا ، الیسا و مورگانا اول تا سوم شدند.
در پایان این هفته از مسابقات ، مبلغ 486 میلیون و 500هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده اهدا شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار