رئیس تبلیغات اسلامی سوادکوه:
حجت‌الاسلام غلام‌حسین ذاکری‌ با اشاره به اینکه در سال 88 توهین به امام حسین(ع)، اهل بیت(ع)، آتش زدن قرآن و مساجد و حمله به بسیج و مردم توسط فتنه‌گران صورت گرفت، خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی بیداری مجدد آرمان‌ها و باور‌های انقلابی و دینی بود که وفاداری به نظام اسلامی، مقام معظم رهبری و امام حسین(ع) را به همراه داشت.
کد خبر: ۱۵۲۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴ 27 December 2015

به گزارش تابناک مازندران،حجت‌الاسلام غلام‌حسین ذاکری‌ با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در نوروز سال 88 در حرم رضوی درباره طراحی دشمنان برای پرداختن به موضوع تقلب در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: نظام استکباری قصد داشت تا نتایج انقلاب رنگی در گرجستان و اوکراین را در ایران آزمایش کند.

وی افزود: انتخاب رنگ سبز که نماد مذهب تشیع بود، اعلام پیروزی یکی از کاندیدا‌ها یک‌روز قبل از اعلام نتایج، تکرار موضوع تقلب قبل از برگزاری انتخابات و دیدگاه همسر یکی از مسئولان نظام درباره به خیابان آمدن مردم، از موضوعاتی بود که بیان‌گر طراحی از پیش‌ تعیین‌ شده دشمنان انقلاب اسلامی بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سوادکوه بیان کرد: شمارش دوباره آرا و سخنان رئیس ستاد کاندیدای فتنه‌گر درباره اینکه اگر شمارش آرا 20 بار دیگر تکرار شود، تغییری در آرا ایجاد نمی‌شود یا دیدگاه مسئول برگزاری انتخابات دولت اصلاحات درباره عدم امکان تقلب در صندوق‌های رأی بیانگر برگزاری سالم انتخابات ریاست جمهوری سال 88 بود.

این مسئول تصریح کرد: ایجاد تردید در سلامت انتخابات بدون توجه به مجاری قانونی و تأکید دشمنان بر اینکه انتخابات بهانه و اصل نظام نشانه است و شعار‌هایی علیه اصل ولایت فقیه و حمایت‌های فیزیکی و رسانه‌ای منافقین، مارکسیست‌ها، بهائیت، اسرائیل و آمریکا در خدمت فتنه 88 به‌صورت گسترده خود را نشان داد.

* رأی مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 به نظام جمهوری اسلامی بود

وی با تأکید بر اینکه اصل رأی مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 به نظام جمهوری اسلامی بود و به فرموده مقام معظم رهبری، رأی مردم رأی به اصل نظام بوده است که رأی‌دهندگان هم پاداش الهی دارند، بیان کرد: اعلام پیروزی در انتخابات روز قبل از شمارش آرا، تظاهرات خیابانی بعد از انتخابات، ایجاد چند‌دستگی در بین مردم، تشدید فشار و تحریم علیه ایران برخی از نتایج فتنه سال 88 بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه اضافه کرد: برخی‌ها قصد براندازی ایران توسط آمریکا را توهم معنی می‌کنند اما باید گفت کودتای 28 مرداد، تشکیل ساواک، اجرای قانون اخذ توحش از ایرانیان و حضور 300 هزار مستشار خارجی در ایران، حمایت از جنگ تحمیلی علیه ایران، رهبری هشت کودتا علیه ایران، تحریم و حمایت از فتنه سال 88 بخشی از دشمنی‌های آمریکا بر علیه جمهوری اسلامی ایران بوده است.

* مجلس مدافع اسلام و منافع ملی است

ذاکری‌خطیر به جایگاه بی‌نظیر مقام معظم رهبری در امور داخلی و خارجی اشاره کرد و با بیان اینکه بسیاری از دولت‌ها و ملت‌ها خواهان تداوم و تقویت قدرت و صلابت جمهوری اسلامی برای حفظ منافع خود هستند، تصریح کرد: برخی نمی‌خواهند رهبری در جایگاه خود حضور داشته باشد تا آنان به منافع خود دست یابند و تضعیف ولایت‌فقیه به ضعیف شدن مذهب شیعه در جهان منجر می‌شود.

وی به اهمیت پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: مجلس خبرگان منافع ملی و منافع اسلام را بر خود ترجیح دهند و کسانی که قدرت بی‌بدیل ولی‌فقیه را پذیرا باشند، باید در انتخابات شرکت کنند و مردم به کسانی که در فتنه سال 88 نقش داشتند، توجه نکنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه در پایان گفت: مجلس شورای اسلامی قدرتمند، دین‌دار، متعهد و متخصص در انتخاب نمایندگان در دستور کار قرار گیرد و مانند مجلس ششم در برابر منافع ملی قرار نگیرد، بلکه در جهت تقویت نظام و منافع ملت اقدام کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار