در هفته نوزدهم رقابت های اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس 69 راس اسب در هفت دور مختلف در حضور تماشاگران پرشور و مشتاق این ورزش اصیل منطقه عصر پنجشنبه با هم رقابت کردند.
کد خبر: ۱۵۹۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳ 07 January 2016
تمامی هفت دور این هفته از مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبد در مسافت 1000متر برگزار شد و در دور اول مخصوص اسب های ترکمن سه تا چهار ساله 2 تا 4 امتیاز، اسب های سیلور استار 2 ، فریاد و ثریا به ترتیب اول تا سوم شدند.
اسب های گروه دوخون دو ساله نبرده برگزار کننده دومین دور این رقابت ها بودند که در انتها اسب دم بابا اول شد و بی اسکات و هیستوریا دوم و سوم شدند و در دور سوم در گروه اسب های دو خون دو ساله 2 تا 4 امتیاز نیز اسب های وسوسه ، ساواش و قزل داغ به ترتیب اول تا سوم شدند.
اسب چلنجر برنده دور چهارم هفته نوزدهم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبد در گروه اسب های تروبرد داخلی دو ساله 2 تا 4 امتیاز بود و اسب های نادال و کرایسلر نیز مقام های دوم و سوم را کسب کردند و در دور پنجم در گروه اسب های دوخون سه ساله 8 تا 14 امتیاز اسب های بایارد ، بال سایاد و ماتیکان به عناوین برتر دست یافتند.
دور ششم مخصوص اسب های تروبرد داخلی سه تا پنج ساله 16 تا 20 امتیاز بود که در پایان این دور، هچ سنت زودتر از خط پایان گذشت و اسب های لیدیا و پرشین کینگ دوم و سوم شدند و در دور هفتم که اسب های ترکمن دو ساله 8 تا 14 امتیاز را در خود جای داده بود، اسب های شمیم ناز ، کیوان سرمدی و آهوچی مقام های برتر را از آن خود کردند.
در پایان این مسابقات مبلغ 442 میلیون و 750 هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده اهدا شد.
مسابقات اسبدوانی کورس در گنبدکاووس همه ساله در دو فصل بهار و پاییز و در روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته برگزار می شود و هفته بیستم مسابقات کورس پاییزه برای عصر فردا (جمعه) برنامه ریزی شده است. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار