بر اساس اعلام موسسه بین المللی تامپسون رویترز، 4 استاد دانشگاه مازندران در بین 100 دانشمند برتر جهان قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۶۹۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹ 24 January 2016
به گزارش تابناک مازندران، براساس داده‌های منتشر شده از پایگاه طلایه داران علم تامسون رویترز، آقایان دكتر حسین جعفری، دكتر محمود تاجبخش، دكتر رضا اوجانی و دكتر جهانبخش رئوف در زمره یك درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی جهان قرار گرفتند.

تاکنون حدود 65 دانشمند و استاد دانشگاه های ایران در رشته های مهندسی، شیمی، کامپیوتر، علوم پزشکی و داروسازی در فهرست دانشمندان یک درصد برتر جهان قرار گرفته اند.


معیار ورود به فهرست دانشمندان یک درصد برتر در هر گرایش علمی، کسب تعداد معین ارجاع به مقالات منتشر شده در پایگاه اطلاعات علمی Web of science براساس آستانه های مشخص شده برای هر گرایش علمی است که براساس مقایسه میانگین ارجاعات مقالات در 11 سال گذشته که نشان از کیفیت مقالات چاپ شده می باشد، اقدام به معرفی بهترین ها می شود.


گفتنی است دكتر محمود تاجبخش، دكتر جهانبخش رئوف و دكتر رضا اوجانی از اعضای هیات علمی دانشكده شیمی و دكتر حسین جعفری عضو هیات علمی دانشكده علوم ریاضی دانشگاه مازندران می باشند.


شایان ذکر است، هفته گذشته نیز پایگاه بین المللی تامسون رویترز که یکی از معتبرترین پایگاه های رتبه بندی علمی اساتید در جهان است، در آخرین رتبه بندی خود، 4 استاد دانشگاه صنعتی بابل را در بین 100 دانشمند برتر جهان قرار داده بود.


بر اساس رتبه بندی که این مرجع علمی انجام داده بود، دکتر دادود دومیری گنجی و دکتر مفید گرجی از اعضای هیئت علمی دانشکده مکانیک، دکتر محسن شیخ الاسلامی عضو هیئت علمی دانشکده برق و خانم دکتر مائده السادات محمدی عضو هیئت علمی دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی بابل در زمره یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی جهان قرار گرفته بودند.

بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار