رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما بندرعباس خبر از پذیرش دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی این دانشگاه در نیمسال دوم 94-95 داد و گفت: داوطلبان تا 15 بهمن‌ماه فرصت دارند تا با مراجعه به دانشکده سما در رشته‌های مورد نظر ثبت‌نام کنند.
کد خبر: ۱۷۰۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵ 26 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مهدی دسینه ظهر امروز در یک نشست خبری از پذیرش بدون آزمون دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشکده فنی و حرفه ای سما در بندرعباس خبر داد و گفت: متقاضیان می‌توانند تا 15 بهمن‌ماه با مراجعه به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org ضمن دریافت اطلاعات لازم در این زمینه نسبت به ثبت‌نام در رشته‌های مورد نظر اقدام کنند.
 
وی افزود: رشد کمی و کیفی فرآیند آموزش در استان هرمزگان زمینه‌ساز پیشرفت این استان و نقش‌آفرینی هر چه بهتر در توسعه منطقه‌ای و ملی است و دانشکده فنی و حرفه‌ای سما تلاش دارد تا بتواند با پرورش نیروهای مستعد و توانمند در این زمینه کمک کند.
 
رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما بندرعباس تصریح کرد: دانشکده فنی و حرفه‌ای سما بندرعباس دارای 17 رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی است و رسالت این دانشکده با رویکرد مهارت‌محوری در جهت تربیت نیروی تکنسین مورد نیاز جامعه تطبیق یافته است.
 
وی فراهم‌آوری امکانات مناسب، اساتید مجرب، ارائه تسهیلات مالی ویژه، وام دانشجویی، برگزاری اردوها و برنامه‌های فرهنگی و ورزشی متنوع در سطح استانی و کشوری را از خصوصیات بارز این دانشکده عنوان کرده و افزود: برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی در کنار فراگیری علم و دانش از اولویت‌های این دانشکده است که می‌توان رشد علمی را با رشد معنوی و اجتماعی جوانان جامعه توامان ساخت.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار